دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1395 - 15:05

مرد همسرکش در انتظار محاکمه/ جنون متهم از سوی متخصصان پزشکی قانونی رد شد

مرد جوان که همسرش را به قتل رسانده بود، با صدور کیفرخواست از سوی بازپرس جنایی به زودی پای میز محاکمه می‌رود. متهم مدعی بود، جنون دارد اما متخصصان کمیسیون پزشکی این جنون را رد کردند.
کد خبر : 87462

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، ساعت 20 و 30 دقیقه دوشنبه 31 فروردین سال گذشته، بازپرس سعید احمدبیگی و کارآگاهان جنایی پایتخت در جریان قتل زن جوانی در خانه در خیابان نامجو قرار گرفتند. با حضور در صحنه تیم بررسی صحنه جرم با جسد زن جوان در حالی مواجه شد که روسری که دور گردن او قرار داشت، حکایت از خفگی او را می‌داد.


در ادامه تحقیقات همسر این زن به جنایت اعتراف کرد و در این رابطه به بازپرس سعید احمدبیگی گفت: سال 91 با همسرم ازدواج کردم، از وقتی با ژیلا ازدواج کردم دچار مشکلات روحی و روانی شدم و چند بار در بیمارستان بستری شدم. یک سال قبل به تهران آمدیم و در یک شیرینی‌فروشی مشغول کار شدم. به خاطر بیماری روزی 50 قرص می‌خوردم.


او ادامه داد:روز حادثه ساعت 7 عصر از خواب بیدار شدم. از ژیلا خواستم که از همدیگر جدا شویم، اما او گفت اگر مهریه و نفقه‌اش را بدهم نیز حاضر به طلاق نیست. از رفتار او عصبانی شدم و روسری را به دور گردن همسرم گره زده و او را خفه کردم. بعد از قتل با پلیس تماس گرفتم و موضوع را اطلاع دادم. تحت‌تاثیر بیماری‌ام مرتکب قتل شدم و در آن زمان متوجه کارهایم نمی‌شدم.
پس از تکمیل تحقیقات از متهم و بازسازی صحنه جنایت، وکیل مرد متهم با این ادعا که موکش جنون دارد، خواستار بررسی سلامت روحی و روانی متهم شد. با تشکیل جلسه کمیسون پزشکی، متخصصان جنون مرد 31 ساله را رد کرده و عنوان کردند که متهم از نظر روحی و روانی سالم است.
سرانجام با گذشته 13 ماه از قتل و تکمیل پرونده قرار جلب به دادرسی از سوی سعید احمد بیگی،بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی صادر شد. همچنین کیفرخواست متهم به اتهام قتل عمد صادر شد تا مرد همسرکش به زودی در دادگاه یک کیفری محاکمه شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته