دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری رویداد طراحی دیواری ضد اسرائیل در متروی تهران

برگزاری رویداد طراحی دیواری ضد اسرائیل در متروی تهران
معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران از برگزاری رویداد «طراحی دیواری با ماژیک» با هدف حمایت از مردم مظلوم غزه در مترو تهران خبر داد.
کد خبر : 874588

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد نقیب معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران در این باره گفت: متروی تهران به منظور بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها، بنا دارد تا با دعوت از هنرمندان و شهروندان علاقه‌مند به هنر، با اجرای نقاشی بر روی نمادهای پیش‌ساخته، زمینه یک رویداد هنری مناسب در کشور را فراهم کند.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران در ادامه تمهید و فراهم‌آوردن زمینهٔ خلق و ایجاد طرح‌ها و تجربه‌های نو، امکان و قابلیت اجرای ایده‌ها با استفاده از زبان هنر، ایجاد تعامل اجتماعی بین هنرمندان و شهروندان، ترویج فرهنگ، آداب و آیین‌های ایرانی و اسلامی را از اهداف اساسی برگزاری این رویداد دانست.

وی با دعوت از تمامی هنرمندان علاقه‌مند به نابودی اسرائیل تصریح کرد: این رویداد فردا دوشنبه اول آبان‌ماه در ایوان انتظار ایستگاه مترو میدان حضرت ولیعصر (عج) برگزار می‌شود.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، علاقه‌مندان به حضور در این رویداد از ساعت ۱۰ الی ۱۸ می‌توانند با گرد هم آمدن در ایوان انتظار طولانی‌ترین طراحی دیواری ضد اسرائیل را رقم بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته