دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1395 - 14:04

فینال برنامه‌نویسی کدکاپ شریف 5 و 6 خرداد برگزار می‌شود

مسابقه فینال برنامه‌نویسی کدکاپ شریف ( لیگ برنامه‌نویسی ایران) 5 و 6 خرداد در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.
کد خبر : 87446

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مسابقه مقدماتی برنامه‌نویسی کدکاپ شریف (لیگ برنامه‌نویسی ایران) 15 اردیبهشت برگزار شد. از 800 شرکت‌کننده در این مسابقه 250 به مرحله فینال راه یافتند. فینال برنامه‌نویسی کدکاپ شریف 5 و 6 خرداد در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.


هدف اصلی از برگزاری این مسابقه، افزایش مهارت برنامه‌نویسی در کشور است. مسابقات برنامه‌نویسی بسیاری در سطح کشور برگزار می‌شود که به دلایل مختلف، از جمله بعد مسافت، سطح بالا و یا پایین مسابقات و غیره، شرکت در آن برای همه‌ افراد علاقه‌مند به برنامه‌نویسی امکان‌پذیر نیست بنابراین در مسابقات برنامه‌نویسی کدکاپ شریف تلاش شده استاندارد جدیدی از این نوع مسابقه تعریف شود که اکثر علاقه‌مندان بتوانند در این مسابقه شرکت کنند.


جوایز این مسابقه مسابقه‌ ۶۰ ربع سکه بهار آزادی به ۱۰ تیم برتر به همراه اعطای ۱۰۰ گواهینامه به ۱۰۰ نفر برتر است.این مسابقات توسط آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف (لایتک) و سامانه Quera و با همکاری مجموعه شرکت‌های حصین، شرکت گسترش تجارت الکترونیک دنا، شرکت پردیس اول کیش، شرکت همکاران راهپویان همتا، شرکا اپسان، موسسه مبنا، مجموعه پرآوید و شرکت مبین نت برگزار می‌شود.


علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کانال تلگرام :https://telegram.me/codecup، سایت https://www.codecup.ir، و شماره تماس: 5_66028963 از جزئیات مسابقه مطلع شوند.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته