دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ارائه ۳۰ محصول جدید دانشگاه آزاد شهرکرد در نمایشگاه خدمات کسب‌وکار

ارائه ۳۰ محصول جدید دانشگاه آزاد شهرکرد در نمایشگاه خدمات کسب‌وکار
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد شهرکرد از حضور ۱۰ هسته و واحد فناور این دانشگاه با ارائه بیش از ۳۰ محصول در نمایشگاه خدمات کسب‌وکار استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر : 874366

فرشید خیری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از حضور فعال این واحد دانشگاهی در نخستین نمایشگاه خدمات کسب‌وکار استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: مرکز رشد واحد شهرکرد با حضور بیش از ۱۰ هسته و واحد فناور و با ارائه بیش از ۳۰ محصول با همکاری مراکز تحقیقاتی این واحد دانشگاهی در این نمایشگاه حضور فعال داشته و توانست محصولات و قابلیت‌های خود را در معرض نمایش قرار دهد.

وی افزود: نخستین نمایشگاه خدمات کسب‌وکار استان چهارمحال و بختیاری توسط استانداری، اداره کل صنعت معدن تجارت، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری و با مشارکت سایر مراکز علمی، پژوهشی و فناوری برگزار شد. شرکت‌هایی همانند شرکت دانش‌بنیان آویش گل سپاهان، شرکت فارمد آریوزیست بافت، شرکت سینا برنا آریا و چندین هسته فناور در این نمایشگاه حضور فعال داشتند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: در این نمایشگاه جدیدترین خدمات کسب‌وکار در ۲۷ غرفه و فضای نمایشگاهی به مساحت ۲ هزار مترمربع به نمایش گذاشته و با هدف تبادل اندیشه‌های سرمایه‌گذاری و مروری بر شیوه‌ها و روش‌های جدید عرصه کسب‌وکار و هم‌افزایی فعالان بخش خصوصی با یکدیگر دایر شده است.

خیری بیان کرد: با برگزاری این نمایشگاه، زیرساخت همکاری و تعامل در زمینه‌های تولیدی و صنعتی با دیگر شرکت‌کنندگان به وجود آمد. همچنین با تعدادی از شرکت‌کنندگان رایزنی‌هایی درباره عقد تفاهم‌نامه انجام گرفت که امیدواریم به‌زودی منجر به انعقاد این تفاهم‌نامه‌ها شود. بنا بر اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، رشد سرمایه‌گذاری و افزایش کمی و کیفی کسب‌وکار‌ها در چهارمحال و بختیاری در نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه ۲۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش آنا، در این نمایشگاه با توجه به عملکرد مطلوب دفتر ارتباط با صنعت در عقد قرارداد‌های برون دانشگاهی در حل معضلات و مشکلات صنایع، تقاضا‌های زیادی از طرف صنایع پیشنهاد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته