دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌و‌گو با آنا مطرح شد؛

بررسی موضوعات نوآورانه با هدف کاهش شکاف تحقیقات نظری و کاربرد‌های عملی

بررسی موضوعات نوآورانه با هدف کاهش شکاف تحقیقات نظری و کاربرد‌های عملی
مدیرمسئول مجله بهینه‌سازی در محاسبات نرم عنوان کرد که این مجله، موضوعات نوآورانه با هدف کاهش شکاف تحقیقات نظری و کاربرد‌های عملی را بررسی می‌کند.
کد خبر : 874338

فرشاد کیومرثی مدیرمسئول مجله بهینه‌سازی در محاسبات نرم (JOSC) در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری علم و فناوری آنا از انتشار مجله بهینه‌سازی در محاسبات نرم (JOSC) توسط دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد خبر داد و اظهار کرد: مجله بهینه‌سازی در محاسبات نرم به راه‌حل‌های سیستمی مبتنی بر فناوری محاسبات نرم اختصاص داده شده است.

وی اضافه کرد: انتشار سریع دستاورد‌های مهم در فناوری محاسبات نرم، الگوریتم‌های تکاملی و برنامه‌ریزی ژنتیک، شبکه‌های عصبی، نظریه مجموعه‌های فازی و سیستم‌های فازی و نظریه آشوب را مهیا می‌کند.

مدیرمسئول مجله بهینه‌سازی در محاسبات نرم (JOSC) افزود: محاسبات نرم، ادغام تکنیک‌ها و ابزار‌های محاسباتی نرم را در برنامه‌های کاربردی روزمره و پیشرفته مهیا می‌کند.

کیومرثی یادآور شد: با تلفیق ایده‌ها و تکنیک‌ها در محاسبات نرم با سایر رشته‌ها، مجله به‌عنوان یک سکوی واحد عمل کرده و نشر و توسعه این ایده‌های جدید را تسهیل می‌کند، به این ترتیب، این مجله یک مجموعه بین‌المللی برای محققان و دانشجویان درگیر در تحقیق و توسعه بوده و به سرعت در حال توسعه است.

وی مطرح کرد: مجله بهینه‌سازی در محاسبات نرم (JOSC) که توسط دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد منتشر می‌شود، فصلنامه‌ای با دسترسی آزاد و با داوری همتاست و مقالات تحقیقاتی نظری و فنی اصلی و همچنین مقالات عملی را برای توسعه در حوزه محاسبات نرم منتشر می‌کند.

مدیرمسئول مجله بهینه‌سازی در محاسبات نرم (JOSC) در ادامه توضیح داد: این مجله بسیاری از موضوعات خاص را در مورد موضوعات نوآورانه و موضوعات خاص هدف قرار می‌دهد و تلاش می‌کند شکاف بین تحقیقات نظری و کاربرد‌های عملی را کاهش دهد.

کیومرثی یادآور شد: این مجله از مقالات تحقیقاتی از سراسر جهان استقبال می‌کند و اعضای هیئت تحریریه از دانشگاه‌های مختلف هستند و تلاش می‌کنیم روند بررسی مقالات دریافتی را تسریع بخشیم.

وی با اشاره به اینکه این مجله هزینه‌ای از نویسندگان برای چاپ مقالات خود در این مجله دریافت نمی‌کند، متذکر شد: مجله بهینه‌سازی در محاسبات نرم (JOSC) مقالاتی را منتشر می‌کند که مطابقت کافی با اهداف و دامنه اعلام شده داشته باشند و به طور مستمر در تلاش است فرآیند‌های خود را با رعایت استاندارد‌های بین‌المللی مجلات بهبود بخشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته