دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با همت گروه جهادی شهدا در غرب کشور؛

کلنگ احداث مدرسه شهید قنبری به زمین زده شد

کلنگ احداث مدرسه شهید قنبری به زمین زده شد
با همت گروه جهادی شهدا در غرب کشور کلنگ احداث مدرسه شهید قنبری به زمین‌زده شد.
کد خبر : 874262

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه جهادی شهدا درسفر دوم خوب به استان لرستان شهرستان دلفان روستای نوروز آباد، کلنگ احداث مدرسه شهید قنبری را درحضور رئیس آموزش و پرورش شهرستان دلفان، مسئول سیاسی امنیتی فرماندار، دانش آموزان و اهالی روستای نوروزآباد به زمین زد.

بر اساس این گزارش، این گروه جهادی هفته قبل درمنطقه حضورداشت و باشناسایی این مدرسه کانکسی وبررسی‌های لازم درسفردوم خود اقدام به شروع ساخت کرد.

کلنگ احداث مدرسه شهید قنبری به زمین زده شد

محسن اسماعیلی مسئول گروه جهادی شهدا در گفت‌وگو با خبرنگار آنا توضیح داد: با بررسی و مشاهدات میدانی برآن شدیم تا در قالب پویش «عهدخدمت» برای دانش آموزانی که درشرایط سخت و دربدترین وضع ممکن که نه برق، آب وحتی سرویس بهداشتی دراین کانکس وجود نداشت مدرسه بسازیم، تا ان‌شاءالله این دانش آموزان با خیال راحت و بدون دغدغه به مدرسه بیایند و از امکانات آن استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه روستای نوروزآباد به علت دوری از شهر و بعد مسافت کار ساخت را سخت کرده است، بیان داشت: با توکل به خدا و همت بچه‌های گروه جهادی شهدا این مدرسه را می‌سازیم.

کلنگ احداث مدرسه شهید قنبری به زمین زده شد

اسماعیلی گفت: از خیرین عزیز درخواست داریم جهت ساخت و تکمیل و تجهیز مدرسه شهید قنبری ما را یاری کنند؛ این مدرسه دارای ۱کلاس درس، ۱اتاق و سرویس بهداشتی و آبخوری با امکانات گرمایشی و سرمایشی خواهد بود. ضمنا این گروه جهادی در هفته گذشته اقدام به ساخت یک چشمه سرویس بهداشتی در مدرسه شهید شاطری در روستای عزیزآباد کرد و در مدت ۴۸ساعت کار ساخت را به پایان رسانده و تحویل مسئولین مدرسه داد. از دیگر اقدامات این گروه جهادی توزیع بسته‌های معیشتی، لباس، لوازم التحریر و... بین خانواده‌های نیازمند روستاهای شهرستان دلفان بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته