دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سمیعی: بستن تیم به ضرر استقلال شد/ آمادگی کاهش ۲۲۰ میلیارد را نداشتیم+فیلم

سمیعی: بستن تیم به ضرر استقلال شد  آمادگی کاهش ۲۲۰ میلیارد را نداشتیم+فیلم
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: برای اولین بار بود بسته شدن تیم در این فصل به ضرر استقلال تمام شد.
کد خبر : 874227

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرشید سمیعی در خصوص اولین بازی استقلال در این فصل با حضور هواداران اظهار کرد: وظیفه‌مان بود در ورزشگاه باشیم  تیم را در کنار هواداران تشویق کنیم. با وجود کمبود‌هایی که بود و تیم از دو سال پیش با بودجه‌هایی مشخص شده بسته شده بود، برای اولین بار بود بسته شدن تیم در این فصل به ضررش تمام شد. تیم‌هایی که یک سال یک سال قرارداد می‌بستند به نفع‌شان شد. به خاطر اینکه تیم ما از دو سال پیش بسته شده بود مبلغ پایه قرارداد‌هایی ما رقمی در حدود پانصد و خورده‌ای میلیارد تومان بود که با آپشن‌ها ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان می‌شد. به ناگاه آمدند و امسال یک قانون سقف بودجه را گذاشتند و مجبور شدیم به رقم ۳۲۰ میلیارد تومان برسیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه قبلاً اطلاع نداده بودند این فصل قرار بر گذشته قانون سقف بودجه است، گفت: نه به ما نگفته بودند. در زمان مدیرعاملی آجورلو قرارداد‌های دو و سه ساله بسته شد و در نتیجه هیچ آمادگی وجود نداشت. فکر می‌کنم دوستانی که در کمیته نقل و انتقالات باشگاه بودند هم در جریان نبودند که تیم با چه مبلغی بسته شده است و نمی‌تواند کاهش ۲۰۰ میلیارد تومانی را تحمل کند. ولی با وجود این کادرفنی و بازیکنان ما یک کار غیرممکنی را انجام دادند. با وجود کاهش ۲۲۰ میلیارد تومان کاهش مبلغ قراردادها، این تیم همچنان به عنوان مدعی در مسابقات حضور پیدا کرده است که این نشان دهنده کار قوی بازیکنان و کادرفنی ماست.

سمیعی خاطرنشان کرد: استقلال در صورتی خارج از ورزشگاه آزادی می‌رود که برای هیچ تیمی میزبان نباشد. ما یک عضو هیئت مدیره کمتر داریم و اگر قرار باشد برخی از اعضا دوست نداشته باشند همکاری کنند تصمیم‌گیری می‌شود.

فیلم کامل صحبت‌های فرشید سمیعی را در ادامه ببینید: 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته