دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مهر 1402 - 17:55
در حاشیه نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی؛

امیرعبداللهیان: منطقه در شرایط بشکه باروت به سر می‌برد و امکان انفجار است + فیلم

امیرعبداللهیان: منطقه در شرایط بشکه باروت به سر می‌برد و امکان انفجار است + فیلم
وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی گفت: منطقه در شرایط بشکه‌ باروت به سر می‌برد و امکان انفجار و از کنترل خارج شدن مباحث وجود دارد. همه از گسترش جنگ نگرانند و طبعاً با وضعیتی که همه ما شاهدیم، این موضوع اجتناب ناپذیر بوده و هر ساعت ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد.
کد خبر : 874124

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که در جده به‌سر می‌برد در خصوص اجلاس فوق العاده وزرای خارجه کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی در خصوص فلسطین اظهار کرد: منطقه در شرایط بشکه باروت به سر می‌برد و امکان انفجار و از کنترل خارج شدن مباحث وجود دارد. ما امیدوار هستیم که هرچه زودتر شاهد توقف جنایت جنگی علیه مردم غزه باشیم.

وی افزود: بسیار مضحک است که رئیس‌جمهور آمریکا برای اینکه از یک جنایتکار حمایت کرده را پوشش دهد، انتقال ۲۰ کامیون کمک انسانی به غزه‌ای که سراپا امروز نیازمند غذا، دارو و سوخت هست اینگونه سخن می‌گوید.

امیرعبداللهیان بیان کرد: همه از گسترش جنگ نگرانند و طبعاً با وضعیتی که همه ما شاهدیم، این موضوع اجتناب ناپذیر بوده و هر ساعت ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته