دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور:

رژیم صهیونسیتی با نسل‌کشی می‌خواهد اضمحلال قطعی خود را به تأخیر بیندازد

رژیم صهیونسیتی با نسل‌کشی می‌خواهد اضمحلال قطعی خود را به تأخیر بیندازد
محمدرضا مردانی عنوان کرد: رژیم صهیونسیتی به تجربه آموخته که کودکان امروز فلسطین مردان فردای میدان مقاومت هستند، به همین خاطر تلاش دارد تا با نسل‌کشی، اضمحلال قطعی خود را قدری به تأخیر بیندازد.
کد خبر : 874003

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور امروز در تجمع اساتید بسیجی دانشگاه‌های تهران در میدان فلسطین، اظهار کرد: حملات ددمنشانه رژیم خونخوار و کودک‌کش صهیونیستی هر روز بیش از پیش استیصال این رژیم موقت را در برابر مقاومت مقتدر اسلامی نشان می‌دهد. در خصوص حملات بی وقفه‌ی رژیم صهیونیستی طی شب‌ها و روز‌های گذشته به ویژه حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی نکاتی شایان توجه است.

وی بیان کرد: این حملات بر خلاف تصور عده‌ای از نوع حملات کور نیست، بلکه حملاتی کاملا هدفمند است. این حملات نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی نه تنها از مردان مقاومت که از زنان و کودکان آن‌ها نیز می‌هراسد. رژیمی که یک روز گمان می‌کرد فلسطینیان با گذشت زمان با غصب قبله اول مسلمین و غصب خانه و کاشانه‌ آبا و اجدادی خود کنار می‌آیند، اکنون باور کرده است که خون مقاومت در رگ‌های کودکان فلسطینی جاری است و قصه‌های مادرانه مادران فلسطینی داستان حماسه آفرینی‌های مردان مقاومت است. 

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور افزود: رژیم صهیونیستی به تجربه آموخته است که کودکان امروز فلسطین مردان فردای میدان مقاومت هستند، به همین خاطر تلاش دارد تا با نسل کشی، اضمحلال قطعی خود را قدری به تأخیر بیندازد که البته مثل همیشه اشتباه محاسباتی کرده و قطعاً این حملات سرعت از بین رفتن این غده سرطانی را چند برابر خواهد کرد.

مردانی با اشاره به شکل گیری خیزشی جهانی علیه رژیم صهیونیستی عنوان کرد: اگر پیش از این برای اثبات روند شکل‌گیری رژیم موقت صهیونیستی و همچنین خشونت بی حد و حصری که برای تشکیل این جرثومه فساد علیه فلسطینیان به کار برده شد نیاز به مراجعه به تاریخ بود، امروز نسل‌های جدید در دنیا به وضوح خوی درندگی، کودک‌کشی، کوچ اجباری و نسل کشی این رژیم را با چشمان خود می‌بییند. خیزشی که در همه‌ی کشور‌های جهان علیه رژیم صهیونیستی شکل گرفته است، ناشی از همین حماقت صهیونیست هاست. 

وی افزود: دیگر هیچ انسان آزاده‌ای از حمایت از مظلومان فلسطینی دریغ نخواهد کرد و اگر تا دیروز فلسطین دغدغه مسلمانان بود، امروز همه آزادگان جهان نسبت به فلسطین دغدغه‌مند هستند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور تأکید کرد: از امروز به بعد هیچ حاکم آزاده‌ای از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی حرف نخواهد زد. معدود سیاسیون غرب‌زده‌ی به ظاهر مسلمان که معتقد بودند رژیم صهیونیستی دیگر رژیم صهیونیستی زمان موشه دایان و آریل شارون نیست و دموکراتیک‌تر و قابل مذاکره‌تر شده است، امروز به چشم خود می‌بینند که چگونه دموکراسی اسرائیلی با بمب‌های یک تنی به زنان و کودکان فلسطینی اهدا می‌شود.

مردانی افزود: از دید مردم آزاده دنیا انسانیت هر فردی از افراد تاثیرگذار و شناخته شده جامعه (چه در فضای حقیقی و چه مجازی) که درباره این جنایات بشری که حتی توسط سازمان بی طرف و غیر سیاسی‌ای مثل سازمان بهداشت جهانی هم محکوم شده است بی تفاوت باشد و اعلام موضع نکند زیر سوال است.

وی همچنین با اشاره به آنکه شیرمردان بی‌شماری در سرتاسر جبهه‌ مقاومت با مشت‌های از خشم گره کرده و دندان‌های از غضب به‌هم فشرده بی صبرانه منتظر اعلام ساعت صفر برای تسویه‌ی همه این خون‌های به نا‌حق ریخته شده باصهیونیست‌های کودک کش هستند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: امروز حکام رژیم کودک‌کش صهیونیستی و اربابان جنایتکار آنان در محاکم بین‌المللی باید مورد محاکمه قرار گیرند. اکنون زمینه حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس بیش از پیش فراهم شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته