دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بهترین برند ایمپلنت دندان در ایران کدام است؟

بهترین برند ایمپلنت دندان در ایران کدام است؟
بهترین برند ایمپلنت دندان کدام است؟ این سوال همه کسانی است که به جبران دندان طبیعی ازدست‌رفته خود، به‌دنبال این روش قطعی و جایگزینی هستند و می‌خواهند مارکی را انتخاب کنند که کیفیت مطلوبی را برایشان به ارمغان بیاورد.
کد خبر : 873976

 

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهترین برند ایمپلنت دندان کدام است؟ این سوال همه کسانی است که به جبران دندان طبیعی ازدست‌رفته خود، به‌دنبال این روش قطعی و جایگزینی هستند و می‌خواهند مارکی را انتخاب کنند که کیفیت مطلوبی را برایشان به ارمغان بیاورد.

ازآنجایی‌که کاشت ایمپلنت، اقدامی مفید در راستای حفظ زیبایی و سلامت دهان و دندان شماست، توجه به برند و سطح کیفیت آن، نقش ویژه‌ای در کارایی و ماندگاری آن دارد.

بنابراین؛ اگر شما یکی از کاندیدهای کاشت ایمپلنت هستید و بهترین مارک ایمپلنت دندان را جست‌وجو می‌کنید، در این مقاله همراه ما باشید تا پاسخ همه سوالات‌تان را دریافت کنید.

بهترین برند ایمپلنت دندان چه ویژگی‌هایی دارد؟

برندهای معروفی در سراسر دنیا، این اطمینان را به بیماران خود داده‌اند که درمان آنها با موفقیت و بدون هیچ نقصی پایان می‌پذیرد. تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که ایمپلنت خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟ آیا همین که از یک برند شناخته‌شده باشند، کافی‌ است؟

در واقع یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های روکش ایمپلنت، شباهت زیاد آن با دندان طبیعی است. زمانی که درون فک شخص قرار می‌گیرد، باید با دندان‌های طبیعی او عملکرد یکسانی داشته باشد تا شخص احساس راحتی کند.

فراموش نکنید که یک مارک ایمپلنت خوب، موجب افزایش چشمگیر موفقیت در کاشت و کاهش عوارض ناشی از آن می‌شود. در عنوان بعد شما برخی از آسیب‌های ایمپلنت درصورت عدم استفاده صحیح آن را می‌خوانید و به صحت این گفته بیشتر پی می‌برید.

عوارض استفاده از ایمپلنت دندان بی‌کیفیت

هنگامی که در انتخاب روکش ایمپلنت، سهل‌انگاری کرده و آن را به افراد غیرمتخصص واگذار می‌کنید، باید منتظر عاقبت ناخوشایندی که درگیرتان می‌کند هم باشید. برخی عوارض برند نامعتبر ایمپلنت، به شرح زیر است.

  • پس‌زدن ایمپلنت توسط لثه و‌ استخوان فک

  • صدمه به اعصاب دندان

  • عفونت‌های دهانی

  • شکسته‌شدن آن بر اثر کوچک‌ترین ضربه و فشار

کدام کشورها بهترین برند ایمپلنت دندان را انتخاب می‌کنند؟

انتخاب روکش ایمپلنت خوب، اصول و‌ قوانین خاصی دارد که فقط باید توسط متخصص صورت بگیرد چراکه او با معاینه شرایط بیمار، برندی را به او پیشنهاد می‌دهد که کیفیت قابل قبولی داشته باشد.

در این راستا، کشورهای مختلفی اعم از کره، المان، آمریکا، سوئیس و حتی ایران در زمینه تولید انواع مارک ایمپلنت، فعالیت و رشد کرده‌اند و به نسبت سایر کشورها در رده بالاتری از پیشرفت ایستاده‌اند.

در عناوین بعد، تعدادی از شناخته‌شده‌ترین برندهای ایمپلنت را در هریک از این کشورها می‌شناسید و آنگاه با آگاهی کامل‌تری از پزشک خود می‌خواهید که بهترین مارک را برای شما انتخاب کند.

آشنایی با بهترین برند ایمپلنت دندان کره‌ای

ایمپلنت‌های کره‌ای در بین برندهای متنوعی که با ساختار و قابلیت‌های مختلفی تولید می‌شوند، به‌دلیل کیفیت بالا و درعین‌حال قیمت مقرون‌به‌صرفه، در کانون توجه کشورها به‌خصوص ایران قرار گرفته است.

ایمپلنت کره‌ای دنتیوم (Dentium)

کاشت فوری، سرعت جوش بالا، اتصال کامل با استخوان فک، ظاهر طبیعی، محافظت از لثه و قیمت اقتصادی، از ویژگی‌های بارز ایمپلنت دنتیوم است. این برند که از سال 2000 تاسیس شد، برای افرادی که وضعیت استخوان فک و لثه آنها معمولی است، به‌کار می‌رود.

ایمپلنت کره‌ای دنتیس (Dentis)

عدم نیاز به تراشیده‌شدن استخوان، دقت بالای کاشت پیچ، بهینه‌بودن پهنای پیچ، تحمل فشار بالا و طراحی ظریف و جذاب از نقاط قوت این روکش است. برند معتبر دنتیس از سال 2005 تاسیس شد و از تولیدکنندگان برتر تجهیزات دندانپزشکی است.

ایمپلنت کره‌ای اس.ان.یو (SNUCONE)

ساختار طبیعی، قدرت تثبیت عالی، سازگاری با استخوان، کاشت آسان و عمیق و داشتن 5 نوع فیکسر، از مزیت‌های این روکش ایمپلنت است. برند اس.ان.یو، از سال 2005 تاکنون، به کمک متخصصین حرفه‌ای مهندسی پزشکی، همواره باکیفیت‌ترین ایمپلنت‌های جهانی را تولید می‌کند‌.

آشنایی با بهترین برند ایمپلنت دندان آمریکایی

اگر از دندانپزشک خود بخواهید که بهترین برند ایمپلنت را به شما پیشنهاد دهند، قطعا نام چند مورد از مارک‌های آمریکایی را از زبان او می‌شنوید. اگر قصد دارید از برندهای امریکایی کاشت دندان استفاده کنید، در ادامه بخش همراه ما بمانید.

ایمپلنت آمریکایی زیمر (Zimmer)

ایمپلنت‌های این برند، بهترین پاسخگوی درمانی است‌ چراکه از کیفیت و ایمنی فوق‌العاده‌ای برخوردار است و رقیب قدرتمند بازار ایمپلنت‌ها شناخته می‌شود.

ایمپلنت آمریکایی اینترالاک (Intralock)

حدود 29 کشور در جهان از ایمپلنت‌های اینترالاک استفاده می‌کنند. محصولات این برند با استخوان فک کاملا سازگار بود و متناسب سطح بالت لثه طراحی شده است.

آشنایی با بهترین برند ایمپلنت دندان آلمانی

آلمان از تولیدکنندگان برتر اروپا در حوزه تجهیزات شیمیایی و پزشکی است که انواع ایمپلنت‌های آن با سطح‌ کیفیت فوق‌العاده ایده‌آل در سراسر دنیا استفاده می‌شود.

ایمپلنت آلمانی ICX

تکنسین‌های پزشکی در طراحی و ساخت ایمپلنت، از تکنولوژی پیشرفته‌ای استفاده کرده‌اند تا هیچ‌گونه آلرژی ایجاد نکند، استحکام بالایی داشته باشد، پوشش آن آب‌دوست باشد و مقدار تحرک ایمپلنت به حداقل برسد.

ایمپلنت آلمانی Argon

ایمپلنت‌های مخروطی آرگون در کیفیت و ایمنی به‌شکلی منحصربه‌فرد عمل می‌کند و با شیب 1.5درجه خود، تناسب نیروی خوبی هم دارد. این محصول دیجیتالی، پیشتاز ایمپلنت‌های مخروطی آلمان است.

آشنایی با بهترین برند ایمپلنت دندان سوئیسی

سوئیس، سابقه‌ای طولانی و درخشان در ساخت ایمپلنت‌هایی از جنس تیتانیوم خالص یا آلیاژ تیتانیوم دارد که ظرافت و استحکام در آن حرف اول را می‌زند.

ایمپلنت سوئیسی اشترومن ITI

اشترومن، جزء 3 برند برتر دنیاست‌. با توجه به ساختار دقیق و مهندسی ایمپلنت‌های این برند و نحوه قرارگیری آن در فک، می‌توان گفت که کاملا مطابق استانداردهای کیفی جهان تولید شده و از لحاظ ماندگاری و حفظ ویژگی، قدرتمند عمل می‌کند.

ایمپلنت سوئیسی ایده (Ihdeh)

این محصول که از نام دکتر ایده، یکی از دندانپزشکان معروف سوئیسی الهام گرفته، با داشتن پاهایی زاویه‌دار و متمایز از سایر ایمپلنت‌ها، کیفیت مطلوبی دارد و در ایران به‌شکل گسترده‌ای استفاده می‌شود.

آشنایی با بهترین برند ایمپلنت دندان ایرانی

درحال‌حاضر برندهای ایرانی بسیاری به تولید تجهیزات دندانپزشکی از جمله ایمپلنت می‌‌ردازند که هرکدام از کیفیت و تکنولوژی مخصوص به خود برخوردار هستند اما نمی‌توان انتظار کیفیت ایمپلنت‌های کره‌ای، آمریکایی، آلمانی و سوئیسی را از آنها داشت‌.

نمونه‌ای از انواع مارک ایمپلنت دندانی، شامل گزینه‌های زیر است.

برخورداری از بهترین برند ایمپلنت دندان در دندانپزشکی کرج

علی‌رغم همه تبلیغات گسترده‌ای که در شبکه‌های اجتماعی شاهد آن هستید، باید بگوییم که همه دندانپزشکی‌هایی که خدمات ایمپلنت ارائه می‌دهند، لزوما از کیفیت ایده‌آلی برخوردار نیستند.

بهتر است به‌دنبال کلینیکی باشید که توسط دندانپزشکان شایسته و جراحان باتجربه اداره می‌شود. معمولا بیماران در یافتن چنین مرکز و پزشکانی سردرگم می‌شوند چون نمی‌توانند بین پیام‌های تبلیغاتی بازاریابان و واقعیت تمایز قائل شوند.

ازاین‌رو ما به شما می‌گوییم که ایمپلنت دندان در کرج و در مرکز عارف کلینیک، بهترین تجربه‌ای است که می‌توانید از ترمیم و اصلاح دندان‌های خود به دست بیاورید.

ازآنجایی‌که کاشت ایمپلنت هزینه زیادی می‌طلبد، قاعدتا تمایل دارید که با هزینه‌ای متناسب با بودجه خود، سطح خوبی از کیفیت درمان را تجربه کنید. خبر خوب اینجاست که عارف کلینیک، امکان ‌پرداخت اقساط را برای مراجعه‌کنندگان خود فراهم کرده تا به‌علت عدم توانایی مالی، درمان خود را فراموش نکنند.

جمع‌بندی

انتخاب برند ایمپلنت دندان، از میان فهرست برندهای جهانی که هرکدام به‌دلیل ویژگی‌هایی خاص شهرت دارند، کار آسانی نیست. در سراسر دنیا بیش از 150 شرکت وجود دارد که در این حوزه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به همین دلیل، شناخت تفاوت‌های آنها برای افراد عادی که از تخصص کافی برخوردار نیستند، غیرممکن است. پس بهتر است در این زمینه به کلینیک معتبری مراجعه کرده تا با ارزیابی شرایط، بهترین مارک ایمپلنت دندان برایتان تجویز شود.

منابع :

https://arefclinic.ir/implants-in-karaj

https://www.fda.gov/medical-devices/dental-devices/dental-implants-what-you-should-know

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته