دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد؛

مقابله با شبهه‌افکنی و هویت‌زُدایی از نسل جوان با سلاح جهاد تبیین

مقابله با شبهه‌افکنی و هویت‌زُدایی از نسل جوان با سلاح جهاد تبیین
احمد محمودزاده عنوان کرد: دشمن‌شناسی نیازمند جهاد تبیین و بصیرت است و ما با سلاح جهاد تبیین با شبهه‌افکنی و هویت‌زُدایی از نسل جوان و نوجوانان مقابله می‌کنیم.
کد خبر : 873950

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم گرامیداشت هفته سلامت روان و روز تربیت‌بدنی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، رئیس اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیرانتفاعی در این مراسم ضمن اعلام انزجار از رژیم کودک‌کُش صهیونیستی گفت: حملات وحشیانه این رژیم علیه مردم مظلوم غزه یک عمل غیرانسانی است و آن را محکوم می‌کنیم.

احمد محمودزاده اضافه کرد: شعار سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ «مدرسه قوی، ایران قوی» است و یکی از وظایف دانش‌آموزان تشکیل «ایران قوی» است که این کار از مدارس و از داخل کلاس‌های درس آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه «ایران قوی» با دانش‌آموزان و مدرسه قوی شکل می‌گیرد، ادامه داد: وظیفه مسئولان است که برای به سرانجام رسیدن این کار مهم، برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند تا مسیر مناسبی برای رشد و تعالی دانش‌آموزان و کشور ایجاد شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیرانتفاعی درباره اهمیت دشمن‌شناسی گفت: دشمن‌شناسی یک موضوع پیچیده است که به کرات در فرمایش مقام معظم رهبری و وصیت‌نامه شهدا به آن اشاره شده است.

محمودزاده عنوان کرد: دشمن‌شناسی نیازمند جهاد تبیین و بصیرت است و ما با سلاح جهاد تبیین با شبهه‌افکنی و هویت‌زُدایی از نسل جوان و نوجوانان مقابله می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از بصیرت‌افزایی توسط معلمان و مربیان در کلاس‌های درس و با معرفی دستاورد‌های نظام امکان‌پذیر خواهد شد، دستاورد‌هایی که توسط جوانان انقلابی و نسل‌های مختلف ایران اسلامی حاصل شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیرانتفاعی درباره جریان‌سازی‌های تربیتی و فرهنگی گفت: جریان‌سازی باید در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی در مدارس کشور شکل بپذیرد تا بتوانیم در ادامه راه ایران اسلامی نقش‌آفرین باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته