دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1395 - 12:04
در پایان رزمایش بیت المقدس 28؛

پوردستان: گروهک‌های تروریستی بازیگران تدابیر آمریکا و رژیم‌صهیونیستی‌اند

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که گروهک‌های تروریستی بازیگران سیاست‌ها و تدابیر آمریکا و رژیم صهیونیستی‌هستند.
کد خبر : 87391

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری آنا، امیر احمدرضا پوردستان در پایان رزمایش بیت المقدس28 که صبح امروز در منطقه کویر مرنجاب برگزار شد، اظهار کرد: آمریکایی‌ها سال 2001 آمدند به ما حمله کردند و تعارف هم نداشتند اما وقتی نیروهای ما را دیدند راهبردشان را عوض کردند و این گروهک‌های تروریستی ادامه راهبرد آمریکا و بازیگران سیاست‌ها و تدابیرآمریکا و رژیم صهیونیستی هستند که متاسفانه پول‌هایشان را عربستان‌، قطر و چند کشور مرتجع منطقه تامین می‌کنند.


وی ادامه داد: امروز این خطر در کنار ماست و ما باید به عنوان بازوهای نظام عمل کنیم. داعش و النصره و گروه‌های این چنینی دشمن هستند و دشمن اصلی آمریکا و رژیم صهیونیستی به حساب می‌آیند. ما خودمان را برای مقابله با شیطان بزرگ آماده می‌کنیم و همه نیروها از ارتش و سپاه گرفته تا بسیج و سایر نیروها مثل ید واحد دردست فرماندهی معظم کل قوا هستند.


پوردستان هم‌چنین بیان کرد: دشمنان به نظام حمله نمی‌کنند، چون نمی‌توانند وگرنه گزینه های روی میزشان را سا‌ها پیش به اجرا می‌گذاشتند. این قدرت نیروی‌های مسلح ، انگشت‌های روی ماشه، موشک‌های آماده و توپخانه پرتوان جمهوری اسلامی ایران است که اجازه حرکت را از آمریکایی‌ها می‌گیرد و ما باید این آمادگی خود را حفظ کنیم.


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان گفت: ما امروز درروز میلاد امام زمان (عج) به جای اینکه در خانه بمانیم و جشن بگیریم در این میدان جمع شدیم و آمدیم به حضرت ولی عصر (عج) بگوییم در پیوندی که با فرزند شما یعنی مقام معظم رهبری بسته‌ایم تا پای جان ایستاده‌ایم. باید از زحمات خاموش، بی‌ریا و مومنانه نیروهای مسلح تشکر کنم. امیدواریم شاهد روزی باشیم که فرماندهی معظم کل قوا به ما فرمان آزادی قدس را بدهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته