دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بیانیه فراجا در محکومیت فاجعه بیمارستان المعمدانی؛

آنچه در غزه رخ داد یک جنایت جنگی عیان بود

آنچه در غزه رخ داد یک جنایت جنگی عیان بود
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تجاوز آشکار رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار وحشیانه زنان و کودکان فلسطینی و بمباران بیمارستان را محکوم کرد.
کد خبر : 873878

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) تجاوز آشکار رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار وحشیانه زنان و کودکان فلسطینی و بمباران بیمارستان و به شهادت رساندن هزاران غیرنظامی را محکوم کرد.

در بیانیه فراجا آمده است:اکنون بیش از ۷۵ سال از اشغال فلسطین و قدس عزیز توسط اشغالگران صهیونیست می‌گذرد و در طول این سال‌ها جهان شاهد جنایات بیشمار و ظلم فراوان علیه ملت مظلوم فلسطین و حتی کشور‌های منطقه بوده است، جنایت وحشیانه و هولناک رژیم دیوسیرت و کودک کش صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه که به جان باختن بیش از هزار زن و کودک بی گناه انجامید، سند دیگری از خوی خون ریز و رسم وحشیانه این رژیم نژادپرست و ظالم را پیش روی جهانیان گشود.

این بیانیه می‌افزاید: آنچه که دیشب در غزه رخ داد یک جنایت جنگی عیان بود که سندی روشن و متقن از ارتکاب جنایت علیه بشریت توسط سران این رژیم غاصب در محاکم قضایی جهانی بشمار می‌رود. در سوی دیگر این جنایت، ملتی بزرگ، صبور و مظلوم قرار دارند که بر ویرانه‌های این جنایت بر حق مشروع خود مبنی بر ایستادگی و ماندن بر خاک آبا و اجدادی خود پایمردی می‌کنند و از پیر و جوان، زن و مرد و حتی کودکان آن بر آرمان بزرگ رهایی قدس و حذف این غده سرطانی از جغرافیای جهانی هم پیمان و هم عهد هستند.

دربیانیه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اعلام انزجار از این جنایت بزرگ و همدردی و همراهی با مردم غزه در این حماسه بزرگ و عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی، جنایت بیمارستان المعمدانی را محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع  تمام نهاد‌های جهانی برخورد با عاملین و دستور دهندگان این جنایت شده است

 فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران(فراجا) در این بیانیه افزود:  بنا بر فرمایش قرآن کریم بزودی بندگان صالح خداوند چنان عرصه را بر جنایتکاران صهیونیست تنگ خواهند کرد که برای فرار به هر گوشه‌ای پناه خواهند برد، اما وعده خداوند محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته