دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کنسرت ارمغان مهر در نیاوران

گروه موسیقی سنتی« ارمغان مهر» برای اولین بار دوم خرداد ماه ساعت ٢١ درسالن خلیج فارس فرهنگ‌سرای نیاوران به اجرای برنامه می پردازد.
کد خبر : 87387

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران، گروه ارمغان مهر به سرپرستی شروین مهرپروران و خوانندگی محمد امیری، در اولین اجرای خود با اجرای ٢١ قطعه برای علاقه‌مندان به روی صحنه خواهد رفت.


شروین مهرپروران آهنگساز،تنظیم‌کننده و سرپرست این گروه با بیان اینکه گروه «ارمغان مهر» در دو بخش اجرا خواهد داشت، گفت: رپرتواربخش اول با قطعاتی دردستگاه سه گاه اجرا می‌شود که دراین پارت پیش درآمد سه گاه ،قطعه ضربی مخالف و رنگ سه گاه ساخته خودم است و همچنین تصنیف "ازدل مابی خبری"ازعارف قزوینی و"آه که میزند برون ازسر وسینه موج خون"از محمد رضا لطفی است که تنظیم این قطعات را نیز من انجام داده ام .


این آهنگساز درادامه افزود:پارت دوم این اجرا با قطعاتی از دستگاه ترک آغاز شده و به گوشه شکسته در دستگاه افشاری می رسد،سپس ازگوشه عراق به بیات ترک ختم می شود که دراین بخش نیز تصنیف "آن کیست که از روی کرم با ما وفاداری کند" و قطعه «رنگ رقص بهار» را نیز خودم آهنگسازی کرده ام .


دراین اجرا ، حمیدرضا برزوئی با سازسنتور، امین هادی با سه تار، احسان بسی خواسته کمانچه، سید نیما پور علی حسین به همراه بم تار، حسن احمدی تنبک و اکبر شربیانی با ساز دف گروه را همراهی خواهند کرد.


علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این کنسرت می توانند ازطریق سایت تیوال اقدام کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: موسیقی سنتی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته