دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مهر 1402 - 10:04

قالیباف: مسلمانان برای مقابله با رژیم صهیونیستی آماده فداکاری و جهاد هستند

قالیباف: مسلمانان برای مقابله با رژیم صهیونیستی آماده فداکاری و جهاد هستند
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مسلمانان برای مقابله با رژیم صهیونیستی آماده فداکاری و جهاد هستند. ملت‌های مسلمان و عرب از دولت‌هایشان انتظار دارند علاوه بر محکوم کردن این جنایات اقدامات عملی هماهنگ را برای متوقف کردن این ماشین جنگی در دستور کار قرار دهند.
کد خبر : 873807

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 26مهر) درباره جنایت رژیم صهیونیستی و حمله به بیمارستان المعمدانی گفت: دیشب در مقابل چشم مردم جهان نسل کشی هولناک مردم مظلوم غزه به دست شیاطین صهیونیست رقم خورد صهیونیست‌ها روی زشت و دست‌های خون آلود خود را برای جهانیان آشکار ساختند و نشان دادند حقوق بشر و نهادهای بین‌المللی در عصر ما به واژه‌هایی کاملاً بی‌ معنا و بی‌خاصیت تبدیل شده‌اند. دوران بیانیه نویسی و اظهار تاسف‌های دروغین به پایان رسیده است و جهان منتظر اقدامات عملی است.

وی افزود: ما مسلمانان برای مقابله با رژیم صهیونیستی آماده فداکاری و جهاد هستیم .ملت‌های مسلمان و عرب از دولت‌هایشان انتظار دارند علاوه بر محکوم کردن این جنایات اقدامات عملی هماهنگ را برای متوقف کردن این ماشین جنگی در دستور کار خود قرار دهند.

قالیباف اظهار کرد: صهیونیست‌ها با دستان خود در حال باز کردن درهای جهنم و لبریز کردن خشم تمام مسلمانان هستند و با این ظلم‌های بی‌پایان دودمان خود را بر باد خواهند داد.
 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته