دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آخرین وضعیت ملوان برای بازی با صنعت نفت/ نقشه قوی سپید برای دیدار با پرسپولیس

آخرین وضعیت ملوان برای بازی با صنعت نفت  نقشه قوی سپید برای دیدار با پرسپولیس
ملوان بندرانزلی برنامه سفر خود را برای بازی با صنعت نفت و کسب حداکثر امتیاز مسابقه مشخص کرد.
کد خبر : 873635

محمد باداَفره در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص آخرین وضعیت تیم ملوان بندرانزلی برای دیدار با صنعت نفت در آبادان اظهار کرد: تیم ملوان فردا صبح به رشت می‌رود و از فرودگاه این شهر به آبادان خواهیم رفت. بلافاصله بعد از اتمام بازی در روز پنج‌شنبه به فرودگاه خواهیم رفت تا به انزلی برگردیم. خوشبختانه تمامی نفرات در اختیار سرمربی هستند و مصدوم و محرومی برای بازی با صنعت نفت نخواهیم داشت.

سرپرست تیم ملوان که به تازگی در مسئولیت خود آغاز به کار کرده، گفت: هدف ما در آبادان شکست صنعت نفت است و برای کسب سه امتیاز بازی خواهیم کرد. این بازی بدون حضور تماشاگر خواهد بود و شرایط برای ما که مهمان هستیم بهتر است تا بتوانیم به هدفی که داریم برسیم. امیدوارم یک بازی بدون اشتباه انجام دهیم و سه امتیاز بازی را بگیریم تا وضعیت‌مان در جدول بهتر شود.

باداَفره خاطرنشان کرد: ملوان رتبه ششم جدول را در اختیار دارد و با برتری بر صنعت نفت جایگاه‌مان را حفظ می‌کنیم و احتمال دارد به رده‌های بالاتر هم برویم. ضمن اینکه با انگیزه بالا آماده بازی با پرسپولیس می‌شویم که در انزلی از این حریف پذیرایی می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته