دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دپوتات پس از جذب دوازده هزار تماشاگر، به اجرای پایانی رسید

نمایش « دپوتات » جمعه 31 اردیبهشت ماه با حضور قابل توجه تماشاگران به اجرای خود در تالار ایوان شمس پایان داد.
کد خبر : 87360

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی این اجرا، این اثر نمایشی که از روز شنبه ۲۱ فروردین ماه اجرای خود را به کارگردانی اتابک نادری در تالار ایوان شمس آغاز کرده بود، جمعه 31 اردیبهشت ماه در حضور قابل توجه تماشاگران و تعدادی از هنرمندان به اجرای خود پایان داد .


اتابک نادری کارگردان نمایش بعد از پایان نمایش ضمن تقدیر از بازیگران، عوامل اجرایی نمایشی و عوامل مجموعه ایوان شمس گفت: از همه تماشاگران عزیزی که در این مدت با حضور صمیمانه و پرشور خود در این مجموعه حضور داشتند قدردانی می‌کنم و خوشحالم که در آخرین اجرای «دپوتات» در تالاری با ظرفیت چهارصد نفر میزبان بیش از 550 تماشاگر هستیم.


نادری در ادامه افزود: در این اجرا خیل کثیری از مخاطبان را داشتیم که بیش از دوبار تماشاگر این نمایش بودند و ما در حال رایزنی هستیم تاتمهیدات لازم را برای تمدید اجرای عمومی این اثر فراهم کنیم.


نمایش «دپوتات» در 30 اجرا میزبان بیش از دوازده هزار تماشاگر بوده است.


در این اثر هنری که بر اساس نمایشنامه‌ای از دیمیتری پساتهاس ساخته شده است، بازیگرانی همچون ماه چهره خلیلی، اتابک نادری، پندار اکبری، سوسن پرور، سامان دارابی، بهنام شرفی، یاشار نادری و قاسم روشنایی به ایفای نقش پرداختند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته