دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1395 - 10:56

«ژوزه مورینیو» سرمربی منچستریونایتد می‌شود؟/ شروط عجیب آقای خاص برای شیاطین سرخ

در حالی که رسانه های انگلیسی از انتصاب قریب الوقوع سرمربی پیشین تیم فوتبال چلسی به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد خبر داده اند، سرمربی آینده منچستریونایتد شروط عجیبی را برای هدایت این تیم در فصل آینده در نظر گرفته است.
کد خبر : 87353

به گزارش گروه ورزشی آنا، تیم فوتبال من یونایتد شنبه شب با برتری مقابل کریستال پالاس در دیدار پایانی رقابت‌های جام حذفی فوتبال انگلستان به عنوان قهرمانی رسید با این حال «لوییس فن‌خال» باید به کار خود در اولدترافورد پایان دهد. راه نیافتن منچستریونایتد به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده یکی از دلایل قطع همکاری باشگاه لیگ برتری با فن‌خال اعلام شده است.


طبق اعلام رسانه ها، باشگاه منچستریونایتد طی روزهای آتی خبر انتصاب مورینیو به عنوان سرمربی جدید باشگاه را رسانه‌ای خواهد کرد. البته مذاکره منچستریونایتد با مورینیو به ماه ژانویه بازمی گردد و چه بسا ارتباط مستقیم به پنجمی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر این فصل نداشته باشد.


از سوی دیگر ژوزه مورینیو از طریق وکیل خود شروطی را به مالک آمریکایی این باشگاه منتقل کرده که در صورت صحت داشتن، در دنیای فوتبال کم‌نظیر و شاید بی‌نظیر است.


مورینیو که البته هنوز هم قرارداد سه ساله خود را با منچستریونایتد به صورت رسمی منعقد نکرده است، طبق ادعای روزنامه سان لندن خواستار دریافت حقوق هفتگی حداقل 85 هزار پوند است و این مبلغ برای یک مربی هر چند در حد مورینیو منطقی به نظر نمی‌رسد. از طرفی مورینیو منزل مسکونی، اتومبیل خود و همسرش را نیز سفارش داده و درباره نقل و انتقال فرزندانش به مدرسه و محیط آموزشی خواستار دو محافظ امنیتی است. همچنین 10 درصد از سهام مرکز خرید وابسته به باشگاه منچستریونایتد نیز در قرارداد پیشنهادی مورینیو قید شده است.


پرواز نامحدود همراه با خانواده از انگلیس به پرتغال و اسپانیا در زمان استراحت تیم یا لغو اردو با هزینه باشگاه، از دیگر شرایط مورینیو برای باشگاه منچستریونایتد محسوب می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: مورینیو
ارسال نظر
قالیشویی ادیب