دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مظفری‌زاده: بی‌ثباتی در برنامه مسابقات به باشگاه‌ها لطمه می‌زند/ سرمربی تراکتور ناراحت و عصبانی است

مظفری‌زاده: بی‌ثباتی در برنامه مسابقات به باشگاه‌ها لطمه می‌زند  سرمربی تراکتور ناراحت و عصبانی است
سرپرست تیم تراکتور گفت: بی‌ثباتی کمیته برگزاری مسابقات به باشگاه‌ها لطمه می‌زند و سازمان لیگ این بار بتواند طبق زمان‌بندی اعلام شده، رقابت‌ها را پیش ببرد.
کد خبر : 873409

سعید مظفری زاده در  گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص وقفه‌های متعددی که در برگزاری مسابقات لیگ برتر پیش آمد، اظهار کرد: این موضوع باعث ناراحتی و عصبانیت پاکو خمز سرمربی تیم تراکتور شده چون عدم برگزاری مسابقات باعش می‌شود تا تیم از روند مشخصی که برای برگزاری تمرینات دارد خارج شود. ما بالاجبار تمرینات گروهی را در مقاطعی تعطیل کردیم و با تغییر مداوم زمان برگزاری مسابقات، زمان آغاز دوباره تمرینات نامشخص بود.

در شرایط مسابقه ماندن سخت است

وی ادامه داد: علاوه بر تعطیلی‌های تحمیلی به تمرینات تیم، بی‌برنامگی های متعدد باعث شده تا این نگرانی ایجاد شود که تیم در زمانی که آماده است برابر حریفان بازی نکند. حفظ آمادگی تیم و در شرایط مسابقه ماندن با توجه به تغییرات و تعطیلی‌ها، کار برای کادرفنی و بازیکنان سخت می‌کند. قطعاً به این شکل نباید باشد و امیدوارم برنامه جدیدی که تا نیم‌فصل اعلام شده بدون تغییر بماند و بتوانیم بر مبنای زمان بندی جدید مسابقات، برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم. قطعاً به این شکل نباید باشد ولی حداکثر امیدواری ما این است پایان مسابقات به مرداد سال آینده کشانده نشود و زودتر رقابت‌ها تمام شود.

مدیریت برنامه مسابقات مدون باشد

سرپرست تیم تراکتور با اشاره به شرایط ایده‌آل تقویم مسابقات خاطرنشان کرد: مانند لیگ‌های پیشرفته جهان، لیگ قهرمانان اروپا،‌ لیگ قهرمانان آسیا یا حتی لیگ‌های کشورهای نزدیک به خودمان برنامه‌ریزی شود چون تیم‌های حاضر در چنین لیگ‌هایی برنامه یک سال آینده خود را می‌دانند. مدیریت برنامه و استراتژی باید منظم و مدون باشد چون بی‌ثباتی کمیته برگزاری مسابقات به باشگاه‌ها لطمه می‌زند. امیدواریم با توجه به برنامه‌ریزی اعلام شده، شاهد جابه‌جایی روز و ساعت مسابقات نباشیم و سازمان لیگ این بار بتواند طبق زمان‌بندی اعلام شده، رقابت‌ها را پیش ببرد. در چنین شرایطی تیم‌ها می‌توانند با آرامش بیشتری خود را آماده مسابقات کنند.

نگرانی بابت بازی‌های خانگی نداریم

مظفری زاده درباره اینکه کیفیت زمین‌های چمن ورزشگاه‌های در اختیار باشگاه تراکتور چه وضعیتی دارد، عنوان کرد: خوشبختانه هر دو ورزشگاه وضعیت خوبی دارند. ورزشگاه یادگار امام آمادگی لازم را برای میزبانی از بازی‌های تراکتور دارد و تمرینات ما هم در ورزشگاه بنیان دیزل (سردار سلیمانی) برگزار می‌شود که این زمین تمرین هم وضعیت مطلوبی دارد. با توجه به اینکه تراکتور از جمله تیم‌هایی است که بازی‌های خود را روی زمین دنبال می‌کند عدم کیفیت زمین به بازی‌های تیم ما لطمه می‌زند. نگرانی بابت بازی‌های خانگی نداریم اما در خارج از خانه شرایط بدون آرامش است. از لحاظ سخت‌افزای مشکلاتی دیده می‌شود و فقدان زمین چمن با کیفیت عملاً برگزاری مسابقه مطلوب را عقیم می‌گذارد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته