دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تور کنسرت‌های «علیرضا قربانی» در اصفهان لغو شد

تور کنسرت‌های «علیرضا قربانی» در اصفهان لغو شد
تور کنسرت‌های شش روزه علیرضا قربانی در استان اصفهان لغو و مجوز برای اجرا صادر نشد.
کد خبر : 873398

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تور کنسرت‌های شش روزه علیرضا قربانی در اصفهان (۱۴ سانس) لغو شد. این خواننده موسیقی کلاسیک ایرانی در صفحه مجازی خود نوشت: «متأسفانه طی روز‌های گذشته علی رغم تلاش و پیگیری‌های خارج از تصویر تیم اجرایی برای برگزاری کنسرت در شهر اصفهان، مجوز کنسرت صادر نشد.

به عنوان عضوی از جامعه هنر مستقل کشور اعلام می‌کنم، کم سعادت بودیم از دیدار مردم شریف و هنرپرور اصفهان که سهم غیرقابل انکاری در فرهنگ و هنر این سرزمین و حال و هوای یگانه‌اش دارند. شرح سختی و مشکلات و پیچیدگی‌های پیش روی این مسیر در این مقال نمی‌گنجد».

لغو این کنسرت‌ها در حالی است که چند روز پیش محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگویی مطرح کرده بود که برای اجرای کنسرت در هیچ استانی مشکلی وجود ندارد و حال شاهد برخی از این محدودیت‌ها در استان‌ها هستیم و شنیده‌ها حاکی است که عدم دریافت مجوز این کنسرت‌ها به دلیل وجود نوازنده خانم در گروه علیرضا قربانی است.

به گزارش آنا، علیرضا قربانی از آن دست هنرمندان موسیقی سنتی و کلاسیک ایرانی است که در سال جاری کنسرت‌های متعددی در ایران و دیگر کشورها اجرا کرده و با اقبال عموم روبه رو شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته