دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مهر 1402 - 11:33

هاشمی: روی تیم ملی والیبال نشسته بانوان کار شده است/ موانع اشتغال و تحصیل عزیزان رفع می‌شود

هاشمی: روی تیم ملی والیبال نشسته بانوان کار شده است  موانع اشتغال و تحصیل عزیزان رفع می‌شود
وزیر ورزش و جوانان در جمع اعضای تیم‌های ملی والیبال نشسته بانوان و آقایان به نکات ظریفی اشاره کرد.
کد خبر : 873397

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیومرث هاشمی در جمع اعضای تیم ملی والیبال نشسته بانوان اظهار کرد: زحمات شما در این ۲۳ دوره اردو کار بسیار بزرگ و سنگینی است و ان‌شاءلله با همین همدلی که در شما عزیزان هست و با این شعار« ما می‌توانیم» که در ذهن و دل خود نهادینه کردید در مسیر پیش‌رو موفق باشید.

وی افزود: درست است که چین از قدرت‌های این رشته است و از شرایط میزبانی نیز استفاده می‌کند ولی با تلاش و هم‌دلی شما، هر نتیجه‌ای امکان‌پذیر و شدنی است. برای ما جدای از هر نتیجه‌ای همین حضور شما و اخلاق و منش شما که به عنوان سفیر کشور عزیزمان در این رقابت‌ها هستید از اهمیت بالایی برخوردار است. اینکه شاکله این تیم از چندین استان است نشنان‌گر این است که در این زمینه کار شده که این در نوع خود بسیار ارزشمند است.

وزیر ورزش و جوانان  تصریح کرد: از پیشنهادی که برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه شد استقبال و حمایت می‌کنیم و حتماً پیگیر این موضوع می‌شویم. در زمینه برطرف شدن موانع اشتغال، بعد از حضور ریاست محترم جمهور در مراسم تجلیل از قهرمانان و دستوری که صادر کردند در این زمینه، ان‌شاءالله با سرعت بیشتری انجام خواهد گرفت. در خصوص رفع موانع برای تحصیل شما عزیزان کارهای خوبی درحال انجام است.

همچنین هاشمی در جمع دوست‌داشتنی تیم ملی والیبال نشسته آقایان گفت: بارها و بارها دل مردم را شاد کردید و‌مردم همواره موفقیت‌های شما را لمس کردند. شما شعار «ما می‌توانیم» را معنا کردید و حضور شما در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اعتبار و آبرو می‌دهد، دنیا شما را می‌شناسد و رقیبی ندارید. اساسنامه صندوق حمایت از قهرمان به تازگی به شورای نگهبان رفته و حتما فدراسیون‌هایی که عضو هستند رئیس فدراسیون را عضو این صندوق خواهیم کرد. پاداش ورزشکاران پاراآسیایی با ورزشکاران آسیایی یکسان خواهد بود و حمایت از ورزشکاران جز وظایف ما به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته