دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نظری در گفت‌وگو با آنا خبر داد:

در شهر تهران کمبود مخزن زباله نداریم

در شهر تهران کمبود مخزن زباله نداریم
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: در سطح شهر تهران به اندازه کافی مخزن زباله وجود دارد و کمبودی در این خصوص نداریم.
کد خبر : 873360

گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نفیسه اسماعیلی_ حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، اظهار کرد: در شهر تهران به اندازه کافی سطل زباله وجود دارد و کمبودی در این خصوص نداریم.

وی تصریح کرد: در برخی کوچه‌های باریک نمی‌شود مخزن زباله قرار داد و شاید مسئله کمبود سطل زباله‌ای که گفته می‌شود، مربوط به این نقاط باشد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در سطح شهر مخازن زباله به اندازه کافی وجود دارد و جز در نقاطی که نشود مخزن زباله گذاشت، مشکلی در این باره وجود ندارد.

نظری همچنین تاکید کرد: در حال حاضر، چون تعداد ماشین‌های مردم زیاد شده و کوچه‌ها به دلیل پارک خودرو‌ها تنگ و باریک شده و جای عبور خودروی جمع آوری و حمل زباله وجود ندارد و به همین دلیل گاهی در این کوچه‌ها مخزن زباله‌ای قرار داده شود.

وی اضافه کرد: مخازن زباله در طول روز ۴ بار تخلیه می‌شوند و اینکه در برخی موارد مشاهده می‌شود که سطل زباله‌ها در بعضی محلات پُر بوده و تخلیه نشده‌اند مربوط به این است که مردم برای انتقال زباله خود از منزل به موقع اقدام نمی‌کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته