دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مهر 1402 - 19:16

رئیس‌جمهور پاکستان: از تشکیل کشور مستقل فلسطینی حمایت می‌کنیم

رئیس‌جمهور پاکستان: از تشکیل کشور مستقل فلسطینی حمایت می‌کنیم
عارف علوی در آستانه سفر به عربستان گفت: پاکستان از تشکیل کشور مستقل برای مردم فلسطین حمایت می‌کند و آن را تنها راه‌حل برای ایجاد صلح و ثبات پایدار در منطقه می‌داند.
کد خبر : 873323

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، عارف علوی، رئیس‌جمهور پاکستان وحشی‌گری‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه و کشتار فلسطینیان را به‌شدت محکوم کرد و گفت: ناتوانی جامعه جهانی در پاسخگو کردن اسرائیل و جلوگیری از جنایات این رژیم در غزه تأسف‌برانگیز است.

«عارف علوی» با صدور بیانیه‌ای وحشیگری و کشتار فلسطینیان از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیل را به‌شدت محکوم کرد و گفت: اسرائیل با کشتن کودکان، زنان و مردم بی‌گناه از همه خطوط قرمزها عبور کرده است. تاریخ بشریت هرگز شاهد چنین ظلم و وحشیگری توسط اسرائیل در چنین سطح گسترده‌ای نبوده است.

رئیس‌جمهور پاکستان خواستار اقدام فوری سازمان ملل متحد و سازمان همکاری اسلامی برای توقف اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی شد و افزود: باید کمک‌های پزشکی، مواد غذایی و سایر اقلام ضروری فوری برای جلوگیری از بحران بیشتر و فاجعه انسانی به فلسطین ارسال شود.

عارف علوی تأکید کرد: پاکستان از تشکیل کشور مستقل برای مردم فلسطین حمایت می‌کند و آن را تنها راه‌حل برای ایجاد صلح و ثبات پایدار در منطقه می‌داند.

بر اساس این گزارش، وزیر امور خارجه پاکستان صبح امروز طی کنفرانس مطبوعاتی در اسلام‌آباد با اعلام برنامه سفر آتی خود به عربستان برای شرکت در نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی درباره فلسطین، گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل مرتکب جنایات فجیع علیه ساکنان غزه شده و ما خواستار پایبندی به قوانین بین‌المللی هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته