دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1395 - 10:27
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خبر داد

جذب بیش از 1800 معتاد متجاهر در مرحله دوم طرح انضباط شهری تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اعلام حضور 15 هزار معتاد متجاهر در تهران گفت: در مرحله اول طرح انضباط شهری حدود 4 هزار و 500 نفر و در مرحله دوم تاکنون بیش از 1800 نفر جذب شده‌اند، اما این تعداد تنها بخشی از جمعیت معتادان متجاهر در تهران است و ظرفیت‌سازی برای مابقی نیازمند همکاری 11 دستگاه است.
کد خبر : 87331

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام میثم امرودی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: فارغ از تمامی افرادی که از زمستان سال گذشته تا به امروز جذب شده‌اند، تعداد قابل توجهی معتاد متجاهر در تهران داریم که ظرفیت سازی برای جذب و ترک آن‌ها نیاز به هدف گذاری و همکاری 11 دستگاه دارد. بخشی که شهرداری متولی آن است تامین زیرساخت برای مددسراها و سامانسراهاست که در این مورد خلاء برای نگهداری مددجویان نداریم.


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: برای خانم‌های معتادی که در شفق بودند و تمایل به حضور در بهاران داشتند دو مرکز ماده 15 با ظرفیت 100 نفر را اجاره کردیم تا مصرف متادون را ترک کنند و در مرحله بعد به مراکز بهاران منتقل شوند. البته شهرداری هزینه کمپ را پرداخت می‌کند و مدیریت آن با بهزیستی است.


امرودی با بیان اینکه نیاز به افزایش ظرفیت کمپ‌ها وجود دارد، تصریح کرد: برای حل این مشکل باید جلساتی با ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شود تا مشکل رفع شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته