دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1395 - 12:52

جزئیات عملیات پلیس برای انهدام باند مجرمان مخوف در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان جزئیات انهدام باند مخوف سرقت مسلحانه، قتل، شرارت و آدم ربایی در سمیرم را تشریح کرد.
کد خبر : 87327

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در پی اجرای طرح امنیت اجتماعی برای مبارزه با اشرار ،اراذل و اوباش ماموران پلیس امنیت عمومی و کارآگاهان پلیس آگاهی توانستند اعضای باندی که در زمینه سرقت مسلحانه، شرارت، آدم ربایی و قتل فعالیت داشتند را شناسایی کنند.


وی افزود: اعضای این باند 26 اردیبهشت ماه در آخرین جرم خود و در درگیری مسلحانه یک نفر از شهروندان را در منطقه "زینبیه" به قتل رسانده و متواری شده بودند که پس از پنج روز از قتل، مخفیگاه آنان طی یک عملیات منسجم و هماهنگ در شهرستان سمیرم شناسایی و ماموران با همکاری و مشارکت نیروهای نوپو یگان ویژه اصفهان وارد عمل شده که ضمن درگیری دو نفر از آنان به هلاکت رسیده و دو نفر دیگر از جمله سردسته باند دستگیر شدند.


سردار آقاخانی گفت: همزمان با این عملیات ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی این فرماندهی مخفیگاه اعضای دیگر این باند را در منطقه فارسان چهار محال و بختیاری شناسایی و سه تن دیگر از آنان را دستگیر کردند. از مخفیگاه اعضای این باند شرارت، چهارقبضه سلاح سرد همراه یک قبضه اسلحه کلاشینکف، دو قبضه اسلحه وینچستر ، یک قبضه اسلحه کلت کمری و تعدادی فشنگ و مهمات جنگی کشف شده است.


وی عنوان کرد: متهمان که در سنین بین 27 تا 30 سال هستند، طی 10 سال گذشته در استان های اصفهان و تهران اعمال مجرمانه ای از قبیل سرقت مسلحانه طلافروشی، سرقت به عنف، شرارت، آدم ربایی، قتل و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان مرتکب شده بودند.سردسته این باند نیز دارای هشت فقره سابقه سرقت بوده که سحرگاه شنبه در عملیات منسجم به فعالیت آنها پایان داده شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته