دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1395 - 09:28
فرمانده نیروی زمینی ارتش اعلام کرد

تمرین تاکتیک‌های مقابله با جنگ‌های ناهم‌تراز و نیابتی؛ 2 هدف رزمایش بیت‌المقدس 28

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتقای قابلیت دفاعی نیروهای رزمنده زمینی را از اهداف رزمایش بیت المقدس 28 دانست.
کد خبر : 87325

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان پیش از آغاز رزمایش 28 بیت المقدس که با عنوان حیدر کرار 3 در کویر مرنجاب برگزار می‌شود، اظهار کرد: هدف ما ارتقای نیروهای دفاعی رزمنده زمینی و تمرین تکنیک‌ها و تاکتیک‌هایی است که در مدارس نظامی‌مان هم در فضای جنگ‌های ناهم‌تراز و هم در فضای جنگ‌های نیابتی کارکرده‌ایم.


وی ادامه داد: ما خودمان را برای مقابله با تهدیدات فرامنطقه‌ای آماده می‌کنیم و هم آماده در حوزه جنگ‌های نیابتی که بازیگران آن گروهک‌های تروریستی و تکفیری هستند، هستیم.


پوردستان هم‌چنین بیان کرد: پیام ما برای مردم عزیز و ولایت‌مدارمان این است که نزاجا از قابلیت بالایی برای دفاع از کشور برخوردار است. سایر کشورها بدانند که کشورهای این منطقه این قابلیت را دارند که امنیت را خودشان در منطقه برقرار کنند.


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان گفت:‌ پیام دیگر ما این است که دشمنانی که خیال خام تهدید و تجاوز دارند بدانند در این مملکت سربازان ولایت‌مداری وجود دارند که در هر نقطه دنیا لازم باشد حاضر می‌شوند و اقتدار و صلابت خود را را به دنیا نشان می‌دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته