دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سالاری: همکاری شهرداری‌ها در عرصه فرهنگ منجر به فرهیختگی شهر‌ها می‌شود

سالاری: همکاری شهرداری‌ها در عرصه فرهنگ منجر به فرهیختگی شهر‌ها می‌شود
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شهرداری‌ها اگر پای فرهنگ بایستند، فرهیختگی و وزانت یک شهر را بالا می‌برند و من تشکر می‌کنم از شهرداری لاهیجان که چنین برنامه‌ای را برای اهالی تئاتر خیابانی رقم زدند.
کد خبر : 873196

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با قدردانی از همه دست اندرکاران برگزاری رویداد دوازدهم تئاترخیابانی شهروند گفت: شهرداری‌ها اگر پای فرهنگ بیایند فرهیختگی و وزانت یک شهر را بالا می‌برند و من تشکر می‌کنم از شهرداری لاهیجان که چنین برنامه‌ای را برای اهالی تئاتر خیابانی رقم زدند.

وی ضمن ابراز تاسف از وقایع اخیر منطقه غزه تصریح کرد: امیدوارم همه کسانی که در راه حقیقت در همه جای دنیا می‌جنگند سرافراز و سربلند باشند و امیدوارم همه ما قدر این امنیت، قدر این در کنار هم بودن را به عنوان یک نعمت والا بدانیم و دعا کنیم خداوند این امنیت و همدلی را همواره بیش از پیش کند.

معاون امورهنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: من باید تشکر ویژه‌ای از همه دست اندرکاران جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان داشته باشم که واقعا زحمت زیادی برای این رویداد متقبل شدند. شرایطی که امیدوارم در سال آینده بتوانیم با بین المللی شدن رویداد ابتدا از کشور‌های منطقه و در سال‌های بعد از سایر کشور‌ها برای حضورشان دعوت کنیم. کما اینکه با برگزاری جشنواره بین المللی پانتومیم که چندی پیش در استان زنجان برگزار شد، مهمانان خارجی شرکت کننده اذعان کردند که تئاتر ایران چه ظرفیت عظیمی برای جهانی شدن دارند. اتفاقا به همین سبب است که باید همه همت کنیم تا سال آینده جشنواره سراسری تئاتر شهروند لاهیجان با حضور کشور‌های دیگر برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته