دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مهر 1402 - 09:01
عضو دفتر سیاسی حماس خبر داد؛

رایزنی ایران و حماس برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی

رایزنی ایران و حماس برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی
عضو دفتر سیاسی حماس پس از پایان مذاکرات سه ساعته وزیر خارجه ایران و رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: در مورد تشکیل یک محور بزرگ‌تر برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی گفت‌وگو کردیم.
کد خبر : 873189

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، «خلیل الحیه» عضو دفتر سیاسی حماس، ضمن قدردانی از دیدار حمایتی وزیر خارجه ایران با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس از اعلام همبستگی وی با مردم فلسطین قدردانی کرد و گفت: در این دیدار امیرعبداللهیان دستاورد‌های ملت فلسطین را تبریک گفت.

عضو دفتر سیاسی حماس، افزود: در این دیدار درباره تحولات سرزمین فلسطین گفتگو و همچنین در خصوص جنایات رژیم اشغالگر در کشتار غیرنظامیان، زنان و مردان به خصوص در مورد شهادت بیش از یک هزار کودک و زن و تخریب خانه‌ها و کوچاندن مردم غزه به کشور‌های پیرامون رایزنی کردیم.

الحیه در ادامه با بیان اینکه وزیر خارجه ایران با ما در حمایت از مردم فلسطین اعلام همبستگی کرد، گفت: ما در این مذاکرات سه ساعته در مورد ایجاد و یا تشکیل یک محور بزرگتر برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی گفتگو کردیم و این موضوع که ایران و دولت‌های دیگر چگونه می‌توانند با توانایی‌های خود برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین کمک کنند، مورد رایزنی قرار گرفت.

وی تأکید کرد: ما به واسطه حمایت‌ها و اهتمام جمهوری اسلامی ایران در خصوص مساله فلسطین از اقدامات ایران تشکر می‌کنیم.

الحیه ادامه داد: در جریان این دیدار سه ساعته، ما در جریان جزئیات دیدار و گفتگو‌های وزیر خارجه ایران در سفر منطقه‌ای وی با موضوع فلسطین قرار گرفتیم و نیز درباره رعایت ارزش‌های اخلاقی در جنگ با یکدیگر رایزنی و بر آن تاکید کردیم.

عضو دفتر سیاسی حماس در پایان ابراز امیدواری کرد که همه کشور‌ها به ملت فلسطین برای تحقق آرمان آزادی و تشکیل دولت فلسطینی به پایتختی قدس و نابودی رژیم صهیونیستی کمک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته