دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
خسروپناه خطاب به دانشمندان علوم انسانی:

کار جهاد علامه زکزاکی ظرفیت استکشاف نظریه‌های علوم انسانی را دارد

کار جهاد علامه زکزاکی ظرفیت استکشاف نظریه‌های علوم انسانی را دارد
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم اعطای دکتری افتخاری به شیخ زکزاکی گفت: کار جهاد علامه زکزاکی ظرفیت استکشاف نظریه‌های علوم انسانی را دارد.
کد خبر : 873172

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدرک دکترای افتخاری دانشگاه تهران با تصویب هیئت منتخب شورای دانشگاه تهران امشب در آئینی رسمی به شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه با عنوان «اندیشمند مصلح» اعطا شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضو شورای علمی اعطای این دکترای افتخاری در این مراسم که امشب در دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن خیر مقدم به شیخ زکزاکی و همسر وی اظهار داشت: شما وهمسر بزرگوارتان از مجاهدان اسلام هستید و افتخار می‌کنیم که در این سرزمین که سرزمین خودتان است حضور پیدا کردید.

وی ادامه داد: شما مصداق بارز آیه شریفه «مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِر» هستید و قطعا سرباز امام زمان(عج) هستید که بنده در این جلسه با نیت زیارت یک سرباز خالص امام زمان(عج) حضور پیدا کردم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: به دانشمندان و استادان علوم انسانی کشور توصیه می‌کنم که نسبت به رفتار علامه زکزاکی و جهاد ایشان یک نظریه هویت استخراج کنند، چرا که کار جهاد ایشان ظرفیت استکشاف نظریه‌های علوم انسانی را دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه همچنین هنرمندان را مخاطب خود قرار داد و تأکید کرد: از این ظرفیت برای فعالیت‌های هنری به‌ویژه ساخت فیلم استفاده کنند و زندگی این عالم شهید زنده را به تصویر بکشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته