دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مهر 1402 - 09:22

بازدید مدیرکل روابط عمومی بانک پارسیان از تحریریه خبرگزاری آنا

بازدید مدیرکل روابط عمومی بانک پارسیان از تحریریه خبرگزاری آنا
مدیرکل روابط عمومی بانک پارسیان ضمن بازدید از تحریریه خبرگزاری آنا، با مدیرعامل و معاونان این رسانه دیدار و گفت وگو کرد.
کد خبر : 872825

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اسماعیل سیرانی، مدیرکل روابط عمومی بانک پارسیان ضمن بازدید از تحریریه خبرگزاری آنا، با محمدعلی مقدسیان مدیرعامل و همچنین مدیران این رسانه دیدار و گفت وگو کرد. 

در این دیدار صمیمانه راهکارهای افزایش تعاملات رسانه ای و اطلاع رسانی دقیق از دستاوردهای بانک پارسیان در حوزه علم و فناوری و دانش بنیان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بنابراین گزارش، طی سال‌های اخیر بانک پارسیان نقش‌آفرینی خود را در زیست‌بوم فناوری پررنگ کرده و از تولید باارزش افزوده بالا در شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کند؛ از همین رو انجام اقدامات رسانه ای موثر و هدفمند در راستای تنویر افکار عمومی یک ضرورت مهم به شمار می رود.

در این دیدار علیرضا وکیلی رئیس اداره انتشارات و ارتباط با رسانه ها و بشیر آبنیکی کارشناس ارتباط با رسانه های بانک پارسیان نیز حضور داشتند.

به گزارش آنا، کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان با اشاره به نقش این بانک در تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان گفته بود: بانک پارسیان به‌عنوان یکی از بازیگران مهم زیست‌بوم تأمین مالی فناوری شبکه بانکی کشور، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور را در صدر اولویت‌های خود قرارداد و با هدایت منابع به سمت این شرکت‌ها توانست نقش‌ مؤثری در رشد و توسعه دانش و ایده‌های نوآورانه داشته باشد. همچنین این بانک با داشتن زنجیره کامل ارزش خود، محصولات و خدمات ویژه‌ای را طی سال‌های گذشته در حوزه دانش‌بنیان طراحی نموده که به جرات می‌توان گفت از جامع‌ترین محصولات و خدمات نظام پولی و بانکی کشور در حوزه دانش‌بنیان به شمار می‌رود.

پیش تر محمدصادق خیاطیان، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ضمن تقدیر از حمایت بانک پارسیان از اجرای برنامه رشد تولید دانش‌بنیان که در صندوق نوآوری طراحی‌شده است، گفته بود: بانک پارسیان بیشترین سرعت در حمایت از رشد تولید شرکت‌های دانش‌بنیان را دارد؛ این کار اقدام بسیار مبارکی است و قطعاً ثمرات بسیاری برای شرکت‌های دانش‌بنیان دارد.
بانک پارسیان اولین بانکی است که در راستای حمایت از رشد تولید شرکت‌های دانش‌بنیان، وعده‌های خود را عملیاتی کرد؛ این بانک با وقت‌شناسی، اهمیت این موضوع را درک کرده و در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، وارد فصل جدیدی از همکاری با صندوق نوآوری شده است. جا دارد به نیابت از همه فعالان زیست‌بوم نوآوری کشور، از این بانک تشکر به عمل‌آورم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته