دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مهر 1402 - 22:37

ولایتی: طوفان الاقصی در تاریخ مبارزات فلسطین بی‌سابقه است

ولایتی: طوفان الاقصی در تاریخ مبارزات فلسطین بی‌سابقه است
مشاور رهبر انقلاب در گفت‌وگو با سران مقاومت فلسطین گفت: استراتژی مقاومت در مقابله با دشمنان در عملیات طوفان الاقصی و پیروزی‌های به دست آمده در تاریخ مبارزات ملت شجاع فلسطین بی‌سابقه است.
کد خبر : 872814

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر علی‌اکبر ولایتی مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌المللی طی تماسی تلفنی با رهبران مقاومت فلسطین «اسماعیل هنیه» و «زیاد نخاله» ضمن تمجید از ملت مقاوم فلسطین، ایستادگی گسترده قهرمانانه در غزه و ساحل غربی را از افتخارات تاریخ معاصر اسلام دانست.

دکتر ولایتی گفت: مسلمانان به این فداکاری‌ها و اقدامات افتخارآفرین مبارزان فلسطینی که آبرومندانه از حصن حصین دفاع می‌کنند درود می‌فرستند و با تمام وجود از آنها حمایت می‌نمایند.

او در این تماس‌های جداگانه تلفنی، ضمن تبریک پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت و ملت فلسطین تصریح کرد: استراتژی مقاومت در مقابله با دشمنان در عملیات طوفان الاقصی و پیروزی‌های به دست آمده در تاریخ مبارزات ملت شجاع فلسطین بی‌سابقه هست و مردم فلسطین نشان دادند که امروزه یکی از سنگرهای مهم مقاومت در برابر صهیونیست‌ها هستند.

دکتر ولایتی در ادامه افزود: این پیروزی‌ها برای دشمنان ما قابل تصور هم نبود ولی ما باور داشتیم زیرا فلسطینی‌ها به عنوان بخشی از جبهه مقاومت بودند که در مقابل دشمن از جمله صلیبی‌ها و مغولان ایستادگی کردند و پیروز شدند؛ بنابراین مردم فلسطین در طول تاریخ همواره بخشی از سنگرهای مهم دفاع از مسلمانان و آرمان اسلامی بودند.

او در بخش دیگری از این مکالمه تلفنی تصریح کرد: مردم فلسطین کاری کردند که دشمنان را به شگفتی واداشتند و جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهد ماند.

دکتر ولایتی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تأکید کرد: این مبارزات و پیروزی‌ها و موفقیت‌ها از درون خود فلسطینی‌ها بر خواسته و می‌جوشد و آنها مشوق و هسته اصلی مبارزات ضد توسعه‌طلبی در دنیا هستند.

مشاور رهبر انقلاب با اشاره به جنایتی که رژیم تروریستی صهیونیستی در قطع کردن آب، برق، گاز و غذا بر روی مردم و غیرنظامیان غزه انجام داد گفت: این بدترین نوع جنایت جنگی است که در تاریخ جنگ‌ها به وجود آمده ولی شاهد هستیم که با وجود تمام این مشکلات مردم فلسطین قهرمانانه در مقابل این رژیم جعلی ایستادگی می‌کنند و بدانید که جهان اسلام در حمایت از شما به پا خواسته است.

ولایتی در پایان تأکید کرد: نقش شما رهبران مقاومت در این موفقیت‌ها قابل تحسین است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته