دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مهر 1402 - 10:20
بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه؛

مجلس معافیت مالیاتی صادرات محصولات خام نفتی، گازی و پتروشیمی را لغو کرد

مجلس معافیت مالیاتی صادرات محصولات خام نفتی، گازی و پتروشیمی را لغو کرد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی معافیت مالیاتی درآمد حاصل از صادرات مواد و محصولات معدنی و صنایع معدنی فلزی و غیرفلزی و محصولات نفتی، گازی و پتروشیمی به صورت خام و نیمه‌خام را در تمام نقاط کشور لغو کردند.
کد خبر : 872667

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایندگان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۱۹ مهر) مجلس شورای اسلامی، بند (ث) ماده ۴۸ لایحه برنامه هفتم توسعه را به تصویب رساندند و بر این اساس نمایندگان مجلس شورای اسلامی معافیت مالیاتی درآمد حاصل از صادرات مواد و محصولات معدنی و صنایع معدنی فلزی و غیرفلزی و محصولات نفتی، گازی و پتروشیمی (از جمله بیلت، بلوم، اسلب، قیر، متانول، اوره و پلیاتیلن) به صورت خام و نیمه خام رادر تمام نقاط کشور لغو کردند.

بر اساس بند (ث) - معافیت مالیاتی درآمد حاصل از صادرات مواد و محصولات معدنی و صنایع معدنی فلزی و غیرفلزی و محصولات نفتی، گازی و پتروشیمی (از جمله بیلت، بلوم، اسلب، قیر، متانول، اوره و پلیاتیلن) به صورت خام و نیمه خام در تمام نقاط کشور لغو می‌گردد. آیین نامه اجرائی این بند ظرف یک ماه پس از برنامه توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی با همکاری وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و نفت و سازمان پیشنهاد و به تصویب هیأت وزیران می‌رسد.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته