دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1402 - 10:17

امنیت پایدار کشور حاصل جانفشانی عوامل نیروی انتظامی

امنیت پایدار کشور حاصل جانفشانی عوامل نیروی انتظامی
رئیس دانشگاه آزاد بندرلنگه عنوان کرد: امنیت پایدار امروز کشور حاصل جانفشانی‌های عوامل نیروی انتظامی است که شبانه‌روزی در حال خدمت هستند.
کد خبر : 872459

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا حیدری سیرمندی در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه با بیان اینکه شهادت‌ اخیر مأموران نیروی انتظامی نشان از در صحنه بودن آنان دارد، اظهار کرد: بیشتر شهدا از فرماندهان هستند و این خود نشان از آن دارد که همه پای کار هستند و از جان مایه می‌گذارند.

وی با اشاره به شکست هیمنه رژیم صهیونیستی افزود: امنیت امروز کشور حاصل جانفشانی‌ افرادی است که شبانه‌روزی در حال خدمت هستند و با حضور نیروی انتظامی امنیت پایدار استقرار یافته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه از آمادگی این دانشگاه برای هرگونه همکاری با آن نیرو در تمامی زمینه‌ها به‌خصوص پیشگیری از جرایم و افزایش امنیت خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه هم با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی همواره حامی نیروی انتظامی بوده و همکاری خوبی با آن نیرو داشته است، ادامه داد: حضور دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان یک غنیمت است که همه از آن به خوبی بهره می‌برند و نیرو‌های ما می‌توانند در آن ادامه تحصیل دهند.

محمدامین نوروزی افزود: نیروی انتظامی امروز یک نیروی مردمی، خدمت‌گذار و قابل اطمینان است که سرلوحه کار خود را اخلاق‌مداری، مدارا، مهربانی و رعایت قانون قرار داده است.

وی خواستار برگزاری نشست‌های تخصصی و برگزاری کلاس‌های آموزشی برای دانشجویان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته