دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رضاییان: فاصله تیم‌ها در دنیا زیاد نشده است/ مردم و رسانه‌ها از تیم ملی حمایت کنند

رضاییان: فاصله تیم‌ها در دنیا زیاد نشده است  مردم و رسانه‌ها از تیم ملی حمایت کنند
بازیکن تیم ملی گفت: فاصله تیم‌ها در دنیا زیاد نشده است، اگر یکدلی پیش بیاید خیلی به موفقیت در جام ملت‌ها امیدوارم.
کد خبر : 872374

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رامین رضاییان در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: اینجا برای حضور در یک تورنمنت جمع شده‌ایم و نیاز داریم تا بازی‌های دوستانه زیادی انجام دهیم. هر چه بازی‌ها بهتر باشیم شرایط بهتری را برای جام ملت‌ها پیدا خواهیم کرد. امیدوارم این بازی‌ها که مطمئن هستم به ما کمک می‌کند و احتمالاً با این تیم‌ها در جام ملت‌ها بازی خواهیم کرد و تیم ملی بتواند روند خوبی پیدا کند. 

وی ادامه داد: در تورنمنت‌های قبلی و جام جهانی و جام ملت‌های گذشته شرایطی پیش آمد. از رسانه‌ها می‌خواهیم یک بار هم که شده در یک تورنمنت همه مردم را با یکدیگر یکدل کنند. مراکش اگر در جام جهانی موفق می‌شود شک نکنید به خاطر حس مردم به تیم ملی ومتحد بدن یک کشور با فرزندان‌شان بود. دیدید که در جام جهانی بازی‌های خبی انجامک می دادند و یک بر صفر می‌بردند. حمایت مردم و رسانه به یک تیم کمک می کند و امیدوارم بعد از مدت‌ها ین اتفاق در تیم ملی بیفتد. هر کم و کسری هم وجود دارد، کنار بگذاریم. همیشه صحبت‌های منفی انجام داده‌ایم، تهِ این صحبت‌ها چه شد؟

مدافع تیم ملی در مورد شانس قهرمانی ایران در جام ملت‌ها عنوان کرد: در اینکه خیلی عقب هستیم شکی نیست، ولی در جام جهانی‌های قبلی با بهترین تیم‌ها بازی کرده‌ایم. همیشه می‌گویم یک تیم قوی و یکدست می‌تواند هر تیمی را شکست دهد. فاصله تیم‌ها در دنیا زیاد نشده است. بازیکنانی متمایزی مثل رونالدو و مسی داریم که آخرهای فوتبال‌شان است و می‌توانند به تنهایی کار را در بیاورند، ولی در حال حاضر همه تیم‌ها بیشتر گروهی کار می‌کنند.

وی افزود: حرف‌هایی که زدم برای این بود که بازیکنان ایران خیلی وقت است کنار هم حضور دارند و با تجربه هستند. اگر یکدلی پیش بیاید خیلی به موفقیت در جام ملت‌ها امیدوارم. در خیلی از تورنمنت‌ها حضور داشتم و فاصله را حس می‌کردم و اذیت می‌شدم. اگر در بازی اتفاقی می‌افتاد، حس بدی سمت ما می‌آمد. اگر بعد از مدت‌ها، حس خوب باشد کمک‌مان می‌کند. از نظر امکانات خیلی عقب هستیم، ولی فوتبالی آنقدر فاصله نداریم و مطمئن هستم رعایت همین مسائل کوچک خیلی به کار تیمی کمک می‌کند.

رضاییان در واکنش به ابزار مورد نیاز تیم ملی برای قهرمانی در جام ملت‌ها تأکید کرد: همین که الان چمن خوب می‌بینم، کیف می‌کنم (اشاره به زمین شماره دوی آزادی). باید از قلعه‌نویی تشکر کنم که به همت دوستانش توانست این زمین را حفظ کند. زمین خوب در تمرینات ما مؤثر است. ما فوتبالیست‌ها عاشق زمین خوب هستیم. حاضرم زمین خوب باشد و خیلی چیزها نداشته باشیم.

وی در مورد اینکه احتمال رویارویی با قطر که سرمربی این تیم کارلوس کی‌روش است، گفت: الان صحبت کردن درباره این موضوعات قشنگ نیست، چون باید پله پله جلو برویم. در اینکه کی‌روش زحمت زیادی برای فوتبال ایران کشیده است، شکی نیست ولی نمی‌توان آینده را پیش‌بینی کرد. مطمئناً قدم به قدم فکر می‌کنیم تا اتفاقات خوبی بیفتد. حرفی که زدم را، خواهش می‌کنم گوش کنید. بدون شما فوتبال معنی ندارد و باید کنار تیم ملی باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته