دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیرعامل گل‌گهر:فقط باید چشمانتان را ببندید تا گل ما را نادیده بگیرید/ نمی‌دانیم حقمان را از چه کسی بگیریم؟

مدیرعامل گل‌گهر:فقط باید چشمانتان را ببندید تا گل ما را نادیده بگیرید  نمی‌دانیم حقمان را از چه کسی بگیریم؟
مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: در ورزشگاه حضور داشتم و گل تابلویی زدیم اما فقط باید چشمت را می‌بستی تا چنین گلی را نبینی.
کد خبر : 872303

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری، محمد اسفندیارپور در خصوص اتفاقات دیدار تیمش با پرسپولیس و نادیده گرفته شدن گل تیمش اظهار داشت: نمی دانم چه واژه‌ای را برای این اتفاق انتخاب کنم، داور ندید یا از کنار آن رد شد. این یک سناریوی تکراری برای گل‌گهر مقابل پرسپولیس و استقلال است و نمی‌دانیم چه کسی باید حق ما را بدهد.

وی افزود: فشار می‌آوردند که کسی بیانیه ندهد و اعتراض نکند اما در هر فصل برای ما 2-3 بار چنین اشتباهات فاحشی اتفاق می‌افتد پس چه کسی حق ما را می‌دهد؟ من آنجا نشسته بودم و گل کاملا تابلو بود. باید چشمت را می‌بستی تا چنین گلی را نبینی. سوال من این است چرا داور با همکارانش در مورد این صحنه مشورت نکرد؟  شاید ما بعد از آن گل بازی را می‌بردیم.

مدیرعامل گل‌گهر سیرجان در خصوص اینکه مربی تیمش به خاطر ناراحتی در نشست خبری شرکت  نکرد گفت: این هم سوال است، اگر برای این کار پروتکل تعیین شده پس چرا آن را رعایت نمی‌کنند؟ اگر می‌خواهند به یک تیم سوپرجام بدهند چرا در این بازی این کار را کردند؟ ظاهرا می‌خواستند به هر قیمتی شب شادی آنها را کامل کنند!

اسفندیارپور تاکید کرد: آیا حق فوتبال ایران این است؟ شان وظرفیت فوتبال ایران این است؟ اگر اینگونه است که اصلا نباید آینده‌ای را تصور کرد. 

وی در خصوص اینکه آیا صحبتی با مهدی تاج دارد یا خیر گفت: چه بگوییم؟ بارها گفته‌ایم مگر اتفاقی افتاده است؟ حرفهای ما نتیجه ای ندارد و فقط اعصاب خرد کردن است. آقایان خودشان نشسته بودند و گفتند گل شد. قنبرزاده، سهیل مهدی و ممبینی آنجا نشسته بودند و گفتند توپ گل شد.

مدیرعامل گل‌گهر سیرجان در خصوص اینکه سهیل مهدی مدعی شده صحنه را ندیده است گفت: بله هیچکس آن گل را ندید. داور، کمک داور، عوامل فدراسیون و ... هیچکدام گل را ندیدند.

اسفندیارپور تاکید کرد: سطح عالی فوتبال کشور این است که داور 6 دقیقه وقت تلف شده داشت که 5 دقیقه از آن را بازیکنان حریف روی زمین خوابینده بودند.حرف بزنیم ما را محروم می‌کنند.رسانه ها حق مردم را بگیرند و مطالبه گری کنند. شما مطمئن باشید باشگاه‌هایی که صنعتی هستند یا اداره فوتبال کشور را بر عهده گرفته اند با این شرایط به زودی طرد شده و کنار می‌روند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته