دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عمده‌ترین چالش حمل‌ونقل عمومی شهر تهران چیست؟

عمده‌ترین چالش حمل‌ونقل عمومی شهر تهران چیست؟
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز بیش از اینکه به لجستیک حمل و نقل فکر کنیم به مدیریت درست حمل و نقل عمومی نیاز داریم.
کد خبر : 872232

سیدجعفر تشکری هاشمی عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: احساسم بر این است که امروز بیش از اینکه به لجستیک حمل و نقل فکر کنیم به مدیریت درست حمل و نقل عمومی نیاز داریم و از این مسئله می‌توان به عنوان مهم‌ترین چالش حمل و نقل عمومی شهر تهران یاد کرد.

وی تصریح کرد: شاید خریدن ماشین آلات و ابزار و ... با وجود پول امکان پذیر باشد، اما مدیریت چیزی است که اگر نداشتیم، حتی اگر همه لجستیک مورد نیاز هم فراهم باشد، باز هم در مورد مدیریت خلأ خواهیم داشت.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: در بحث فوق، مدیریت در حمل و نقل شهر هم در حوزه عرضه و هم در حوزه تقاضا مورد نظر است و باید به گونه‌ای عمل شود که از ظرفیت‌ها به نحو شایسته استفاده کنیم.

تشکری هاشمی یادآور شد: ما نیاز به توسعه لجستیکی، نیاز به توسعه خطوط مترو و توسعه شبکه اتوبوسرانی و استفاده‌ از خودروهای برقی داریم و تا مادامی که مدیریت مطلوب حاکم نباشد، با بهره‌وری کم کار خواهیم کرد و باید تلاش کنیم بهره‌وری را به حداکثر برسانیم.

وی تاکید کرد: روند عملکرد شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل عمومی را در سال جاری نسبت به سال قبل روند مثبتی ارزیابی می‌کنم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی تهران از برنامه‌های دارای اولویتی است که اعضای شورای اسلامی شهر تهران با جدیت مطالبه آن را دنبال می‌کنند.

تشکری هاشمی گفت: تشویق مردم به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و توقع توجه به این قبیل درخواست‌ها از مردم، مستلزم فراهم بودن و کافی بودن زیر ساخت‌های مور نیاز در حوزه حمل و نقل عمومی و به صرفه بودن اقتصادی آن است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته