دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مهر 1402 - 22:22

زیاد النخاله: ملت فلسطین دشمن تا بن‌دندان مسلح را به زانو درآورد

زیاد النخاله: ملت فلسطین دشمن تا بن‌دندان مسلح را به زانو درآورد
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که دشمن در هم شکست و از همان لحظات نخست آغاز جنگ، دست به دامن همپیمانش آمریکا، منبع شرارت در جهان شد.
کد خبر : 872219

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که دشمن در هم شکست و از همان لحظات نخست آغاز جنگ، دست به دامن همپیمانش آمریکا، منبع شرارت در جهان شد.

زیاد النخاله یکشنبه شب در سخنانی در مورد عملیات «طوفان الاقصی» گفت که ملت شجاع فلسطین دشمن را در پایگاه‌های نظامی خود و شهرک‌های صهیونیستی محاصره کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: ملت فلسطین دارای اراده است و دشمن تا بن دندان مسلح را به زانو درآورد. غزه امروز عزم و اراده حقیقی ملت فلسطین را به نمایش گذاشت.

زیاد النخاله ادامه داد: دشمن گمان می‌کرد با ارتکاب جنایت علیه غیرنظامیان می‌تواند عزم و اراده ملت فلسطین را در هم شکند.

وی تصریح کرد، دشمن می‌خواهد با بمباران خانه‌ها و قتل و کشتار غیرنظامیان روحیه از دست رفته‌اش را بازیابد. اسرای دشمن ده‌ها نفر و شاید هم بسیار بیشتر از این باشند.

النخاله با بیان این‌که تنها جهاد اسلامی، ۳۰ صهیونیست را به اسارت گرفته است، اضافه کرد: به مبارزه ادامه می‌دهیم و با عزم و اراده خود و جانفشانی‌هایمان تمامی معادلات را تغییر خواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته