دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حسن عابدینی در گفت‌و‌گو با آنا مطرح کرد؛

تمهید صداو‌سیما برای بهبود کیفیت پخش لیگ برتر فوتبال +فیلم

تمهید صداو‌سیما برای بهبود کیفیت پخش لیگ برتر فوتبال +فیلم
معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما از تلاش رسانه ملی برای بهبود کیفیت پخش تلویزیونی لیگ برتر فوتبال می‌گوید.
کد خبر : 872171

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، چند سالی است که با شروع مسابقات فوتبال لیگ برتر بحث کیفیت پایین پخش تلویزیونی این مسابقات به ویژه در شهرستان‌ها برای مخاطبان و فوتبالدوستان داغ می‌شود.

این موضوع با توجه به افزایش پخش رقابت‌های فوتبال لیگ‌های معتبر جهان از تلویزیون و امکان مقایسه آن با نمونه‌های داخلی نمود بیشتر پیدا کرده و موجب دلخوری بینندگان را فراهم آورده است.

حتی برخی از کاربران فضای مجازی دو تصویر از یک مسابقه فوتبال را در قالب یک عکس طراحی کرده‌اند که در آن یک تصویر با دوربین موبایل ضبط شده و تصویر دیگر مربوط به پخش تلویزیونی است. با مقایسه این دو بخش، کیفیت نازل پخش تلویزیونی در برخی شهرستان‌ها به روشنی دیده می‌شود. موضوعی که در فضای مجازی هم بازتاب زیادی داشته و زمینه بحث‌های فراوانی را فراهم آورده است.

تمهید صداو‌سیما برای بهبود کیفیت پخش لیگ برتر فوتبال +فیلم

در همین راستا، خبرنگار آنا این موضوع را با حسن عابدینی معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما مطرح کرد. عابدینی با پذیرش این انتقاد گفت که جلسات متعددی برای بررسی فنی این موضوع در سازمان صداوسیما برگزار شده است. در حال حاضر هم در استان‌هایی همچون اصفهان و آذربایجان شرقی که میزبان بازی‌های آسیایی است، تجیهزات لازم برای پخش باکیفیت مسابقات فوتبال فراهم شود.

معاون امور استان‌های سازمان صداو سیما البته به کیفت نامطلوب چمن و نورپردازی نامناسب ورزشگاه‌ها به عنوان عوامل تأثیرگذار بر کیفیت پخش بازی‌ها نیز تأکید کرده است.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما +فیلم //////

در ادامه توضیح عابدینی درباره ضرورت اصلاح این وضعیت را مشاهده می‌کنید.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته