دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گل‌محمدی: بی‌اهمیتی به تیم پرسپولیس دیده می‌شود/ باهویی از شرایط مسابقه دور است

گل‌محمدی: بی‌اهمیتی به تیم پرسپولیس دیده می‌شود  باهویی از شرایط مسابقه دور است
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: بحث مالی مطرح نیست ولی بی‌اهمیتی به تیم پرسپولیس دیده می‌شود.
کد خبر : 872166

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، یحیی گل‌محمدی در پایان دیدار پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان گفت: جا دارد از تماشاگران پرسپولیس به خصوص بانوان تشکر کنم. درگذشت آتیلا پسیانی و فردوس کاویانی را به جامعه هنری و مردم کشور تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت جدول سه امتیاز مهم و حائز اهمیت بود. بازی خوبی بود. گل گهر وزن خوبی داشت. خوشحالیم از سه امتیازی که در این بازی گرفتیم. از بازی‌هایی سخت ما بود با توجه به وضعیت زمین، جا دارد تشکر کنیم از زحمتکشانی که وقت گذاشتند تشکر کنند چون وضعیت چمن بهتر بود. توانستینم بازی خوبی انجام دهیم. با وجود مشکلاتی که داشتیم برنده شدیم. با این بازیکنان لایق بهترین‌ها هستیم و سزاوار چنین رفتاری نیستیم.

سرمربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: در شرایط اقتصادی سخت و مشکلات معیشتی مردم، بحث مالی مطرح نیست ولی بی‌اهمیتی به تیم پرسپولیس دیده می‌شود و تشکر را از تیمی که سه جام گرفت نمی‌بینیم. دیدید که بچه‌ها انصافاً خوب دویدند، برای هوادارن بازی کردند. برای حیثیت خود سه امتیاز را در این بازی گرفتند. نمی‌دانم چه جوری تشکر کنم که بچه‌ها فداکتاری می‌کنند اما این شرایط لایق این بچه‌ها نیست.

وی در مورد پیروزی در روزی که جام قهرمانی در سوپرجام به تیم داده می‌شود، گفت: دقیقا همین طور است. برای جامی که قرار بود بعد از بازی بگیریم، هیچ لطفی نداشت این بازی را نبریم و جام قهرمانی را در سوپرجام بگیریم.

گل‌محمدی در مورد گلزنی شهاب زاهدی عنوان کرد:زاهدی امروز موقعیت‌های خوبی به دست آورد. توپ‌های خوبی به او رسیید که به دلیل جاگیری خوبش بود و توانست گلزنی کند. البته موقعیت‌های بیشتری داشت و می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند.

وی درباره زمان بازی کردن نبیل باهویی در تیم پرسپولیس گفت: باهویی از شرایط مسابقه خیلی دور است. هنوز به مرحله بازی دوستانه نرسیده تا یکی دو بازی انجام دهد و بعد به شرایط بازی رسمی برسد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته