دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اشتباه استراتژیک پرسپولیس در خط حمله/ وقتی گلزنی آل کثیر و عبدی سوهان روح سرخ‌ها می‌شود

اشتباه استراتژیک پرسپولیس در خط حمله  وقتی گلزنی آل کثیر و عبدی سوهان روح سرخ‌ها می‌شود
مهاجمان پرسپولیس تا قبل از بازی با گل‌گهر سیرجان هنوز موفق به گلزنی نشده‌اند.
کد خبر : 872089

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وقتی عیسی آل کثیر و رضا اسدی برای سپاهان اصفهان گل می‌زنند و وقتی مهدی عبدی برای تراکتور گلزنی می‌کند، حسرت پرسپولیسی‌ها بیشتر می‌شود.

یحیی گل محمدی البته دوست نداشت عیسی آل کثیر از پرسپولیس برود اما در مورد بقیه خودش تصمیم گرفت و آنها را نخواست. همان‌طور که او شهاب زاهدی را جذب کرد اما این مهاجم حداقل تا قبل از بازی با گل‌گهر نشان داده که خیلی گلزن نیست و هنوز طلسمش نشکسته است.

اگر در مورد نبیل باهویی و جدایی  آل کثیر به سرمربی پرسپولیس حق بدهیم در سایر موارد نمی‌توانیم از او دفاع کنیم. به طور کلی استراتژی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس در مورد خط حمله خوب نبود و حالا هواداران پرشماره تیم پرسپولیس نگران بازی‌های حساس آینده در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هستند.

پرسپولیس از قدیم یک تیم هجومی بوده و هوادارانش انتظار دارند در هر بازی گل های زیادی بزند اما تیم فعلی با اینکه بهترین هافبک‌های ایران را دارد،فاقد یک گلزن شش دانگ و چهارچوب شناس است. استراتژی غلط قرمزها در فاز هجومی وقتی بیشتر به چشم آمد که در همین هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر اکثر بازیکنان سابق پرسپولیس برای تراکتور و سپاهان گلزنی کردند. آل کثیر البته پس از کش و قوس‌های فراوان در ترکیب سپاهان قرار گرفت آن هم در حالی که شهریار مغانلو مصدوم شده و معلوم نیست چه زمانی می‌تواند به میادین برگردد.

پرسپولیس نهایتاً تا نیم فصل می‌تواند برای نبیل باهویی و شهاب زاهدی صبر کند و اگر این دو نفر نتوانند انتظارات یحیی گل محمدی را برآورده کنند،درویش حتماً باید در تعطیلات نیم فصل مهاجم جدید بخرد و به هر شکل ممکن مشکل را حل کند. 

گل محمدی هم می‌داند که تیمش فاقد یک مهاجم گلزن است شاید اگر به انتخاب او بود امروز شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر در خط حمله پرسپولیس بازی می‌کردند اما به هر حال اتفاقاتی رخ داد که برخلاف میل باطنی اش بود.

در شرایط فعلی سرمربی سرخپوشان چاره‌ای ندارد جز اینکه به مهاجمان فعلی تیمش روحیه بدهد و البته با جابجایی‌های خاص خود مشکل گل زنی را حل کند. او در چند بازی از وحید امیری به عنوان مهاجم سایه استفاده کرد و حالا این کار را با امید عالیشاه و محمد عمری هم انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته