دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران خبر داد؛

تولید و نصب ۶۰ دستگاه پله برقی تا پایان امسال در پایتخت

تولید و نصب ۶۰ دستگاه پله برقی تا پایان امسال در پایتخت
رضا صیادی مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران از نصب ۶۰ دستگاه جدید پله برقی تا پایان امسال خبر داد.
کد خبر : 872088

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا صیادی مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران از نصب ۶۰ یونیت جدید پله برقی تولید داخل تا پایان امسال خبر داد و افزود: در کنار نصب دستگاه‌های جدید اتفاق دیگری که رقم خواهد خورد تکیه کردن بر روی تولید داخل و بومی سازی یونیت‌های پله‌برقی است. این اتفاق حاکی از آن است که ما از ویژندهای ژاپنی و چینی بی نیاز شده‌ایم.

صیادی در ادامه توضیحاتی در رابطه با شرکت تولیدکننده یونیت‌ها داد و گفت: شرکت تولید کننده یونیت که در شهرک صنعتی قرار دارد یکی از شرکت‌های معتبر داخلی است که ما بازدید مفصلی از آنجا داشته‌ایم. بالای ۹۰ درصد از تولیداتشان، مخصوصا مهم‌ترین قطعه  دستگاه که موتور آن است را در داخل تولید می‌کنند.

مدیر عامل سازمان زیباسازی بیان کرد:  در آینده نزدیک تعدادی از این یونیت‌ها به مرور زمان، با شیب ملایم شیبی که قابل استفاده برای معلولان و کم‌توانان باشد تبدیل به  شیبراه می‌شود. زمانی که شهر‌های پیشرفته در دنیا را نظاره می‌کنیم هیچ شهری مانند تهران یونیت ندارد و این گزاره قابل اثبات است که این یونیت‌ها و این پله‌های برقی بدون ضابطه و نگاه کارشناسی که در شهر ایجاد شده‌است، باید اصلاح شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته