دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام مصلحی در گفت‌وگو با آنا:

«طوفان الاقصی» سقوط رژیم صهیونیستی را تسریع کرد

«طوفان الاقصی» سقوط رژیم صهیونیستی را تسریع کرد
وزیر پیشین اطلاعات گفت: عملیات طوفان الاقصی ضعف و پوشالی بودن قدرت رژیم صهیونیستی را به اثبات رساند و سقوط این رژیم غاصب را تسریع کرد.
کد خبر : 872087

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  روز شنبه، ۱۵ مهر بود که حماس حملات گسترده و غافلگیرکننده‌ای را علیه رژیم اشغالگر قدس انجام داد و در جریان این حملات صد‌ها صهیونیست به هلاکت رسیدند و صد‌ها نفر دیگر هم مجروح و اسیر شدند.

این عملیات که عنوان «طوفان الاقصی» را روی آن گذاشته‌اند چنان طوفانی در سرزمین‌های اشغالی به پا کرد که تمام جهان را به حیرت و واکنش واداشت. گردان‌های عزالدین قسام در جریان این حملات هم از جدیدترین دستاورد نظامی خود رونمایی و هم آسمان تل‌آویو را موشک‌باران کرد و برای ساعت‌ها شهرها، خیابان‌ها و شهرک‌های صهیونیستی را ناامن ساخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی، وزیر پیشین اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری خبرگزاری آنا در این‌باره اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی ضعف و پوشالی بودن قدرت رژیم صهیونیستی را به اثبات رساند.  

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها فرموده‌اند که رژیم اشغالگر قدس در حال سقوط است و شاخص‌های نابودی این رژیم را تشریح کرده‌اند که عملیات طوفان الاقصی فقط یکی از اقداماتی بود که راستی این شاخص‌ها را به اثبات رساند.

وزیر پیشین اطلاعات تأکید کرد: از این به بعد رژیم صهیونیستی هر اقدامی کند، سقوطش را سرعت می‌بخشد. تمامی پیش‌بینی‌های مقام معظم رهبری واقعی است و ان‌شاءالله همه مردم شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته