دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مهر 1402 - 09:49
همزمان با عملیات مقاومت فلسطین؛

حمله به مواضع رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان/حزب‌الله بر عهده گرفت

حمله به مواضع رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان حزب‌الله بر عهده گرفت
جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در راستای همبستگی با مقاومت پیروز فلسطین و مردم مجاهد و صبور این کشور، ۳ موضع رژیم صهیونیستی را در منطقه اشغالیِ مزارع شبعای هدف حمله قرار داده است.
کد خبر : 872034

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که منطقه «جبل دوف» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی از جنوب لبنان هدف شلیک خمپاره یا توپخانه قرار گرفته است.

منابع امنیتی صهیونیستی نیز اعلام کردند که یک مرکز نظامی رژیم اسرائیل در مزارع شبعای از داخل خاک لبنان هدف حمله توپخانه‌ای قرار گرفته است.

لحظاتی بعد، جنبش حزب‌الله لبنان بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد: در راه آزادسازی مابقی خاک اشغالی لبنان و در راستای همبستگی با مقاومت پیروز فلسطین و مردم مجاهد و صبور این کشور، گروه‌های فرمانده شهید حاج عماد مغنیه در مقاومت اسلامی لبنان صبح امروز یکشنبه برابر با هشتم اکتبر سال ۲۰۲۳ سه موضع اشغالگران صهیونیستی در منطقه مزارع شبعای اشغالی را هدف قرار دادند.

در ادامه این بیانیه آمده است که موضع راداری، موضع «زبدین» و موضع «رویسات العلم» با موشک‌های هدایت‌شونده و توپ هدف حمله قرار گرفته‌اند که «این مواضع مستقیما مورد اصابت قرار گرفتند».

به دنبال حمله حزب‌الله، ارتش رژیم صهیونیستی دستور داد تمام پارک‌ها و استراحتگاه‌ها در مجاورت خطوط مرزی لبنان تعطیل شوند.

ارتش رژیم صهیونیستی لحظاتی بعد در بیانیه‌ای کوتاه مدعی شد که با یک پهپاد چند زیرساخت حزب‌الله را هدف قرار داده است.

رئیس شورای منطقه‌ای «جلیل علیا» در شمال فلسطین اشغالی به دنبال این حمله گفت به نظر می‌رسد رویدادهای جنوب دارد به شمال نفوذ می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته