دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در نشست همکاری‌ علمی با دانشگاه‌های مالزی مطرح شد؛

دانشگاه آزاد اصفهان پیشرو در جذب دانشجوی خارجی

دانشگاه آزاد اصفهان پیشرو در جذب دانشجوی خارجی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان این دانشگاه را جزء مراکز آموزشی پیشرو در زمینه جذب دانشجوی خارجی خواند.
کد خبر : 872023

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیام نجفی در مراسم آغاز همکاری‌های مشترک علمی و فناوری بین دانشگاه‌های مالزی و دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، بخشی از مجموعه دانشگاه آزاد است که ۲۶ واحد و مرکز در آن مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: بالغ بر ۸۶ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان مشغول به تحصیل بوده که ۲۶ هزار نفر آن در واحد خوراسگان در حال کسب علم و دانش هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان بیان کرد: واحد خوراسگان، یکی از واحد‌های پیشرو در جذب دانشجویان خارجی است که در حال حاضر میزبان ۸ هزار دانشجوی غیرایرانی است که در نوع خود از ارقام قابل توجه دانشجوی خارجی در یک دانشگاه داخلی به حساب می‌آید.

نجفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بخشی از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان بیان کرد: اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان بیش از ۱۳ هزار مقاله بین‌المللی به چاپ رسانده‌اند که کسب عناوین متعدد برتر در حوزه تألیف کتب و مقالات از افتخارات این دانشگاه است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان تاکنون ۳۰۰ هزار دانش‌آموخته و تربیت شده علمی به جامعه ایران اسلامی تقدیم کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: این دانشگاه همواره رشد و پویایی و ایجاد ارتباط سازنده و علمی با دیگر مراکز علمی داخل و خارج از کشور را در دستورکار خود قرار داده و در این رهگذر، ایجاد ارتباط بین این دانشگاه و دانشگاه‌های برتر جهان در اولویت انجام قرار دارد.

نجفی تأکید کرد: امروز بسیار خرسندیم که در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های منتخب کشور مالزی، میزبان میهمانانی از داخل و خارج کشور هستیم و مسروریم که امروز را به‌عنوان آغاز همکاری‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و فناوری بین دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و دانشگاه‌های کشور مالزی اعلام کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته