دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چینی: نکونام سرمربی مس را غافلگیر کرد/ تعطیلات اجباری تیم‌ها را به شرایط اول فصل می‌برد

چینی: نکونام سرمربی مس را غافلگیر کرد  تعطیلات اجباری تیم‌ها را به شرایط اول فصل می‌برد
پیشکسوت تیم استقلال گفت: نکونام موفق شد سرمربی مس رفسنجان را غافلگیر کند و الهامی عملاً برنامه‌ای برای مهار بازیکنان استقلال نداشت.
کد خبر : 871989

علی چینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص برتری یک بر صفر استقلال در خانه مس رفسنجان و صعود موقتی به صدرجدول اظهار کرد: کیفیت تصویربرداری این بازی بسیار ضعیف بود و عملاً از دیدن این بازی به خاطر تصاویر فاقد کیفیت لذت نبردیم. در نیمه اول هر دو تیم هشیارانه بازی کردند و موقعیت آنچنانی ایجاد نشد ولی در نیمه دوم جواد نکونام می‌خواست استقلال برنده باشد و در سمت مقابل ساکت الهامی هم برای آنکه مس رفسنجان را از انتهای جدول جدا کند به دنبال گل برتری بود.

باید به کادرفنی استقلال دست مریزاد گفت

وی ادامه داد: سرمربی تیم استقلال با فرستادن نفراتی چون سعید مهری و سید ابوالفضل جلالی موفق شد سرمربی تیم مس را غافلگیر کند چون الهامی فکر نمی‌کرد نکونام از مهره‌هایی استفاده کند که کمتر بازی کرده بودند و عملاً برنامه‌ای برای مهار آنها نداشت. باید به بازیکنان استقلال و کادرفنی این تیم دست مریزاد گفت که با وجود حداقل دریافتی و طلبکاری از فصل قبل، با جان و دل بازی می‌کنند تا ننتیجه بگیرند و در کورس قهرمانی باقی بمانند. شکی نیست که تیم می‌تواند بهتر از این هم نتیجه بگیرد و باید منتظر ماند تا در آینده بازی‌های استقلال را با رقبا دید. 

وقفه‌های زیاد لیگ برتر مانع از ارائه بازی‌های تماشایی می‌شود

پیشکسوت تیم استقلال با اشاره به اینکه آبی‌پوشان ۴۰ روز بود که بازی رسمی برگزار نکرده بودند، یادآور شد: وقتی که تیم با تعطیلات اجباری مواجه شود به طور طبیعی کیفیت تیم افت پیدا می‌کند. بیش از یک ماه بازی کردن استقلال و چند تیم یا یک یا دو بازی کردن برخی تیم‌ها، عملاً بازی‌ها را از آب و تاب می‌اندازد و تیم‌ها را از جریان بازی خارج می‌کند. تیم‌ها به شرایط اول فصل برمی‌گردند و صددرصد نمی‌توانند بازی‌های تماشایی انجام دهند. این تعطیلی‌ها به سود برخی تیم‌ها و به ضرر یک‌سری تیم‌هاست. دیدیم که تیم امید هم حذف شد. تیم‌ها می‌توانند با بازی‌های دوستانه سنگین به نوعی بازیکنان خود را شلاق بزنند تا در شرایط مسابقه باشند ولی باز هم کیفیت بازی‌های لیگ به دست نمی‌آید. خوشبختانه رفع سوءتفاهامات جواد نکونام و علی خطیر باعث آرامش استقلال و هوادارانش است ولی وقفه‌های زیاد در دیدارهای لیگ برتر مانع از ارائه بازی‌های تماشایی از سوی تیم‌های حاضر در این مسابقات می‌شود. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب