دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پنام تاش: آماده بازی با قزاقستان هستیم/ همه تلاش خود را برای تکرار برنز خواهیم کرد

پنام تاش: آماده بازی با قزاقستان هستیم  همه تلاش خود را برای تکرار برنز خواهیم کرد
سرمربی تیم ملی واترپلو گفت: همه تلاش خود را خواهیم کرد تا برنده مسابقه با قزاقستان شویم و بار دیگر مدال برنز بازی‌های آسیایی را به ارمغان آوریم.
کد خبر : 871843

مهدی پنام تاش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در آستانه دیدار تیم ملی واترپلوی ایران مقابل قزاقستان در مرحله رده‌بندی بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: خدا را شکر اوضاع تیم خوب است و از لحاظ روحی روانی آمادگی خوبی داریم. یکی دو بازیکن تیم دچار مصدومیت‌‌های خفبف هستند که امیدوارم بتوانیم آنها را آماده بازی امروز بعدازظهر کنیم. 

وی ادامه داد: ساعاتی قبل از مسابقه آخرین جلسه تمرینی را خواهیم داشت و مرور خواهیم کرد آخرین وضعیت حریف را تا شرایط کسب نتیجه مقابل قزاقستان را بررسی کنیم. از لحاظ انگیزشی کاملاً شرایط خوبی داریم. قزاقستان در دوره قبل بازی‌های آسیایی موفق به کسب مدال طلا شد و تیم با تجربه‌ای است که سابقه حضور در المپیک را دارد ولی ما هم تیم آماده‌ای هستیم و مقابل این حریف قدرتمند دست و پا بسته نیستیم. همه تلاش خود را خواهیم کرد تا برنده مسابقه شویم و بار دیگر مدال برنز بازی‌های آسیایی را به ارمغان آوریم.

سرمربی تیم ملی واترپلو با اشاره به اینکه ژاپن تیم قوی‌تری از ایران در بازی نیمه‌نهایی ظاهر شد، عنوان کرد: در این بازی نمایش خوبی داشتیم و چهره تیمی از قبل باخته را نداشتیم. کاملاً از بازی شاگردانم راضی هستم و اگر همان نمایشی را که مقابل ژاپن انجام دادیم در بازی با قزاقستان ارائه کنیم می‌توانیم برنده مسابقه شویم. قزاقستان تیم باتجربه‌ای است و تلاش می‌کند تا از تجربه خود استفاده کند، تیم ما هم از نیروی جوانی و انگیزه بالای خود استفاده خواهد کرد و تلاش می‌کنیم تا در یک دیدار شاداب و انرژیک نتیجه خوبی بگیرم و برنده مسابقه شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته