دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1395 - 13:09

نخستین همایش ملی«پژوهش‌های نوین در علوم ورزشی» در واحد مرودشت برگزار شد

نخستین همایش ملی «پژوهش‌های نوین در علوم ورزشی» با محوریت ارتقا و بررسی سطح کیفی مطالعات علوم ورزشی با حضور استادان برجسته، دانشجویان وپژوهشگران و نخبگان علوم تربیت بدنی از سراسر کشور در واحد مرودشت برگزار شد.
کد خبر : 87170

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سید ابراهیم حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در این همایش درباره اهمیت پژوهش در زمینه ورزش و فعالیت‌های بدنی و آثار مثبت آن در کیفیت زندگی انسان، ابراز امیدواری کرد که برگزاری اینگونه همایش‌ها در سطح ملی با حضور استادان برجسته و نام‌آور علوم ورزشی بتواند در رشد و توسعه ورزش کشور و آشنایی دانشجویان این رشته موثر واقع شود و جایگاه و بستر مناسبی برای تبادل نظر در ورزش و سلامتی جامعه فراهم شود.


دبیر علمی این همایش نیز گزارشی از برنامه‌ها، اهداف و محورهای این همایش را ارائه کرد و گفت: «محورهای همایش شامل آسیب‌شناسی ورزشی و اختلالات عضلانی و اسکلتی، فیزیولوژی ورزشی، بیومکانیک ورزشی، روانشناسی ورزشی، رفتار حرکتی، مدیریت و برنامه‌ریزی ورزشی است که جا دارد همین جا از سازمان‌های حمایت کننده و مشارکت کننده اعم از اداره آموزش و پرورش استان فارس، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان و... تشکر کنم.»


ارسال 300 مقاله به همایش ملی پژوهش‌های نوین در علوم ورزشی


قاسم زارع، افزود: «فرایند اخذ مقالات علمی از آبان سال 1394 شروع شد، تعداد مقالات دریافتی 300 مقاله بود که در نهایت 263 مقاله در دو بخش شفاهی و پوستر مورد پذیرش قرار گرفت.»


در این همایش یک روزه که در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد، مقالات پذیرفته شده ارائه و کارگاه‌های تخصصی درسه سالن بطور همزمان تشکیل شد.


در این همایش که استادان بنام و برجسته کشور در علوم ورزشی از جمله دکتر نادر رهنما، دکتر محمدرضا کردی و دکتر محمد علی آذربایجانی حضور داشتند هر کدام به تفصیل مطالبی را دراین زمینه بیان کردند.


در پایان این همایش که به همت حوزه معاونت پژوهش و فناوری و گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد از مهمانان و نویسندگان مقالات برتر با اهدای لوح وجوایزی تجلیل شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته