دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آقامیری در گفت‌وگو با آنا خبر داد:

ورود ۱۰۰۰ خودروی برقی تا یک‌سال آینده به ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران

ورود ۱۰۰۰ خودروی برقی تا یک‌سال آینده به ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: آمار دقیقی از تعداد خودروی برقی که در نهایت به خط می‌آیند ندارم اما برنامه ریزی‌های انجام شده بر این است که در طول یک سال آینده ۱۰۰۰ خودروی برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران افزوده شود.
کد خبر : 871482

سیدمحمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: چون از خودروسازان داخلی بدقولی زیاد دیده‌ایم درباره تولید و تحویل خودروی برقی به آن‌ها خیلی امید نمی‌بندیم.

وی اضافه کرد: به معاونت حمل و نقل شهرداری تهران توصیه کردم که برای واردات خوروی برقی اقداماتی را انجام بدهند که در صورت بدقولی خودروسازان داخلی، بتوانیم تعدادی خودروی برقی به کشور وارد کنیم.

خودروسازان داخلی فناوری تولید خودروی برقی را ندارند!

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: مقرر شده است که بخشی از خودروهای برقی مورد نیاز را خودروسازان داخلی آماده کنند اما چون فناوری آن‌ را ندارند، فکر نمی‌کنم که تعهدات خود را به طور کامل انجام و تحویل بدهند.آقامیری همچنین یادآور شد: آمار دقیقی از تعداد خودروی برقی که در نهایت به خط می‌آیند ندارم اما برنامه ریزی‌های انجام شده بر این است که در طول یک سال آینده ۱۰۰۰ خودروی برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران افزوده شود.

وی در ادامه تأکید کرد: امیدواریم خودروسازان داخلی به تعهدات خود در زمینه تولید خودروی برقی عمل کنند و ما هم در حال حاضر کجدار و مریز با آن‌ها جلو می‌رویم؛ چون امیدواریم صنعت داخلی فناوری تولید خودروی برقی را در داخل به دست بیاورد و این کار را انجام بدهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب