دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1395 - 14:41
در گفت‌وگو با آنا

حسین شمس: ایران بعد از اسپانیا به دور بعد صعود می‌کند/ اعضای هیات رئیسه شناختی از فوتسال ندارند

پیشکسوت فوتسال ایران گفت: اعضای هیات رئیسه نمایندگان باشگاه‌ها هستند اما هیچ توجهی به منافع تیم ملی فوتسال ندارند.
کد خبر : 87147

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد گروه‌بندی مسابقات جام جهانی فوتسال و همگروه شدن ایران با تیم‌های اسپانیا، آذربایجان و مراکش گفت: «قرعه‌کشی امسال هم مثل دوره قبل به صورتی بود که در هر گروه یک تیم قوی و دو تیم متوسط و یک تیم ضعیف قرار می گیرند. تیم قوی این گروه اسپانیا و ایران است و بعد از آن آذربایجان به عنوان تیم‌های متوسط این گروه هستند و در آخر هم مراکش تیم ضعیف گروه ما است.»


وی ادامه داد: «در این دوره از رقابت‌ها برای اولین بار سه تیم از هر گروه شانس صعود به دور بعد مسابقات را دارند و این مساله شانس ایران را برای صعود از گروه خودش زیاد می‌کند. اعتقاد دارم ایران در این گروه به عنوان تیم دوم بعد از اسپانیا به دور بعد صعود می‌کند و به احتمال زیاد در دور بعد رقابت‌ها هم با تیم چندان قوی روبرو نمی‌شود و به راحتی می‌تواند خودش را به جمع هشت تیم برتر دنیا برساند. بازی سخت تیم ملی در این مرحله است و اگر بازیکنان و کادر فنی تیم ملی دقت بیشتری داشته باشند می‌توانند در این دوره از رقابت‌های جام جهانی در بین چهار تیم برتر دنیا قرار بگیرند.»


سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در رابطه با برنامه‌ریزی هیات رئیسه سازمان لیگ در مورد شروع بازی‌های لیگ فوتسال که با اعتراض سرمربی تیم ملی روبرو شد اظهار داشت: «متاسفانه بعضی از افرادی که در هیات رئیسه عضو هستند هیچ شناختی از فوتسال ندارند. این افراد نماینده باشگاه‌ها هستند و منافع باشگاهشان برای آنها مهم است. آنها به فکر این هستند که بازی‌ها در مدت زمان کمتری برگزار شود تا پول کمتری به بازیکنان خودشان بدهند و هیچ توجهی به منافع تیم ملی فوتسال ندارند.»


شمس افزود: «اولین کاری که مسئولان جدید فدراسیون فوتبال باید انجام دهند منحل کردن هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال است. آنها به راحتی می‌توانستند زمان شروع لیگ را در تیر ماه قرار دهند تا تیم ملی فرصت مناسبی برای آماده‌سازی جهت شرکت در جام جهانی فوتسال داشته باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته