دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مظاهری: تفاوت حرفه‌ای بودن با الهلال مشخص شد/ نساجی اولین بار است که در آسیا بازی می‌کند

مظاهری: تفاوت حرفه‌ای بودن با الهلال مشخص شد  نساجی اولین بار است که در آسیا بازی می‌کند
دروازه‌بان تیم نساجی گفت: برخی بازیکنان ما اولین بار است در آسیا بازی می‌کنند و تفاوت حرفه‌ای بودن در زمان درگیری با بازیکنان الهلال مشخص شد.
کد خبر : 871316

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رشید مظاهری پس از شکست‌ نساجی ایران مقابل الهلال عربستان با اختلاف سه گل اظهار کرد: در مورد بازی نمی‌توانیم صحبت کنیم. فقط می‌توانیم بگویم که تفاوت میلیون دلار و بازیکنان را دیدید. ما تمام تلاش خود را کردیم اما همین هست. همه تلاش خود را کردیم. نساجی اولین بار است که در آسیا بازی می‌کند.

دروازه‌بان تیم نساجی‌ خاطرنشان کرد: در برخی از اوقات حریف با بازیکنان ستاره‌اش را تحت فشار قرار دادیم. از مردم تشکر می‌کنم که از تیم حمایت کردند. به آنها قول خواهیم داد که توانمان را بگذاریم و کار بزرگ کنیم.

مظاهری در واکنش به حواشی اواخرنیمه اول که اخراج یک بازیکن از هر دو تیم را به همراه داشت، تصریح کرد: برخی بازیکنان تیم ما برای اولین بار است که در آسیا بازی می‌کنند. به نظرم زمانی که تیم عقب است باید از درگیری جلوگیری کنیم تا جبران کنیم. تلاش کردم که بازی سریع به جریان بیفتد تا جبران کنیم. تفاوت حرفه‌ای بودن اینجا مشخص شد. الهلال منتخب جهان است و این نیست که تیم ما شانس صعود نداشته‌ باشند. در برخی زمان‌ها الهلال را تحت فشار گذاشتیم. به شما قول می‌دهیم که یکی از شانس‌های صعود در این گروه هستیم. پس از اخراج بچه‌ها تلاش کردند جای یک نفر را پر کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته